مریم عبدالله زاده پنجشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۰

کاهش وزن، هیچ وقت آسان نبوده ونیست. اما همچنان روش هایی وجود دارند که همیشه می توانند به شما کمک کنند که این روند کمتر خسته کننده شود. نصیحتی که به شما داده می شود. به شما کمک می کند تا از طریق یک راه سالم و کافی، چربی های اضافه خود را بسوزانید.

بنابراین به توصیه های زیر عمل کنید تا از زندگی با یک بدن متناسب لذت ببرید.

 

آرد نارگیل:

آردهای رایج، برای قرار دادن در رژیم غذایی جدید مورد نظر ما نیستند. بهترین آردها، آرد نارگیل است. این محصول کمترین میزان چربی، سرشار از فیبر و پروتئین می باشد.

 

سالم ترین و کارآمدترین راه برای کاهش اضافه وزن

 

آب لیمو:

آبلیمو می تواند در روش های مختلفی استفاده شود: گاهی اوقات برای صبحانه یا سالاد برای ناهار. شما می توانید از آب لیموهای طبیعی که در خانه درست کرده اید، استفاده کنید. گاهی اوقات نیز از آن می توان در چای بهره برد.

به گوشت و ماهی نیز می توان آن را اضافه نمود. نه تنها می تواند باعث بهتر شدن طعم غذا شود، بلکه می تواند ویتامین c مورد نیاز شما را نیز تامین کند. و همچنین تاثیر آن در کاهش وزن بسیار موثر و قابل توجه است.

 

سالم ترین و کارآمدترین راه برای کاهش اضافه وزن

 

سعی کنید از این به بعد برچسب میزان کالری ای که بر روی محصولات درج شده اند را مطالعه نمایید

ما بیشتر تمایل به نادیده گرفتن این برچسب ها که معمولا بر روی بسته بندی مواد غذایی مختلف دیده می شوند، داریم. بیشتر این برچسب ها، میزان کالری و دیگر مواد تشکیل دهنده آن را نشان داده اند که می توان در هنگام خرید با دقت به آنها از مواد غذایی با کالری کمتر استفاده کنید.

 

سالم ترین و کارآمدترین راه برای کاهش اضافه وزن



شارژ سریع موبایل