سمیه قاسمی چهارشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۵:۰۰

مدت زمان طولانی است که شما می دانستید باید به یک دندانپزشک مراجعه کنید، حتی دندان هایتان نیز گاهی اوقات سیگنال هایی به عنوان هشدار بحران می فرستادند.

سوپرایزی که از آن می ترسیدید، اتفاق اقتاد. شما با تعجب و با دندان درد وحشتناکی از خواب بیدار می شوید. چنان درد شدیدی دارد که تصور می کنید در حال جان دادن هستید و نمی دانید چه باید بکنید. ما در این مطلب، راه حل های عملی و گیاهی برای کسانی که دندان درد دارند بیان می کنیم. البته این درمانها موقتی هستند و درد شما فعلا تسکین یافته و در اولین فرصت باید به دندانپزشک مراجعه نمایید.

 

درمان با سیر

سیر، گیاهی مفید و ضد عفونی کننده است که دقیقا در کاهش دندان درد موثر است. یک یا دو حبه سیر را با کمی نمک بکوبید و کاملا مخلوط کنید. روی دندان فاسد خود را با کمی از این مواد بپوشانید و کمی منتظر بمانید. این درمان درد ناشی از پوسیدگی دندانتان را کاهش می دهد. علاوه بر این، با خواص ضد عفونی کننده با باکتری های ایجاد کننده تورم دندان مبارزه می کند و برای جلوگیری از التهاب بسیار مفید است.

 

درمان با زردچوبه و مریم گلی

زردچوبه و مریم گلی راه حل های موثری را برای افراد مبتلا به دندان درد، ارائه می دهد. مخلوط آماده شده از این گیاهان، کمک می کند درد شما کاهش یابد. یک فنجان آب جوش آماده کنید و کمی مریم گلی به آن اضافه کنید. این چای را آماده کنید و ده تا پانزده دقیقه صبر کنید تا خنک شود. پس از سرد شدن با این دمنوش غرغره کنید. با کمی آب و زرد چوبه مخلوط خمیر مانندی درست کنید و سپس روی دندانی که درد می کند قرار دهید. این روش مثل دندانپزشک درد دندان شما را تسکین می بخشد.



شارژ سریع موبایل