سعیده حقیق چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۰

معمای مثلث برمودا

نقشهٔ جغرافیایی مثلث برمودا بر روی بخشی از اقیانوس اطلس در سواحل جنوب شرقی آمریکا واقع است. رأس آن نزدیک برمودا و قسمت انحنای آن از سمت پایین فلوریدا گسترش یافته و از پورتوریکو گذشته، به طرف جنوب و شرق منحرف شده و از میان حکیمیه گذر کرده و دوباره به سوی برمودا بازگشته‌است. طول جغرافیایی در قسمت غرب مثلث برمودا 33 درجه‌است.

 

عجایب مثلث برمودا

 

این منطقه بر خلاف چیزی که از نامش (مثلث) پیداست، به شکل بیضی است. مساحت این منطقه ۵۰۰٬۰۰۰ مایل، ۱٬۵۰۰٬۰۰۰ کیلومتر مربع است و بخش‌هایی از اقیانوس اطلس، خلیج مکزیک، آزور، و هند غربی را در بر می‌گیرد. ادعا شده‌است که شماری از ناپدیدشدگان این منطقه مربوط به ۵۰۰ سال پیش بوده‌اند. از جمله فرضیه‌های مرتبط میتوان از ملاقات‌های خصمانهٔ بیگانگان با هم و تکنولوژی کشندهٔ آن‌ها برای نابودی جهان، فرورفتن قارهٔ افسانه‌ای آتلانتیس به زیر آب، دریای هیولاها، دنیایی دیگر، و فرضیه‌های دیگر نام برد.

سال هاست که راز مثلث برمودا باعث شگفتی همه شده است. خیلی ها دست به اقداماتی برای کشف رازهای این منطقه زده اند و نظریه های زیادی هم در این باره اراثه داده اند. اما جدیدترین نظریه Waterspouts می باشد که خیلی ها علت اصلی رازآلود بودن این منطقه را وجود چنین پدیده ای می دانند.


عجایب مثلث برمودا

 



شارژ سریع موبایل