فردین روجایی سه شنبه ۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰

یک روش ردیابی جدید که هرکس می تواند از آن استفاده کند

دیگر لزومی ندارد که هزینه ی خود را صرف GPS های گران قیمت کنید، که زحمت زیادی برای نصب و فعال سازی دارند. یک سخت افزار ردیابی جدید بسیاری از مشکلات شما را رفع کرده است.

 

ابزاری جدید برای یافتن اشیای به سرقت رفته

 

تا حالا برای شما پیش آمده که ماشینتان را در یک پارکینگ خیلی بزرگ گم کنید؟ یا شاید حتما برایتان اتفاق افتاده که به خرید می روید و وقتی برمی گردید هیچ سرنخی از ماشینتان ندارید و در حالی که خیلی وحشت زده هستید به دنبال ماشینتان می گردید، که این کار مخصوصا در یک هوای گرم آفتابی می تواند برای شما خسته کننده باشد. 

نصب و راه اندازی ابزار GPS یا اشتراک ماهیانه ی سرویس های ردیاب می تواند برای شما خیلی پرهزینه باشد. اما اگر یک راهی برای ردیابی کردن وسایل نقلیه شما بدون هدر دادن ثروتتان باشد چه طور؟ یا اگر ابزاری خیلی ساده باشد تا همه بتوانند ازآن استفاده کنند چه طور؟

یک شرکت این قابلیت را ممکن کرده است که باید به خاطر این تکنولوژی جدید و نوآوری مدرن ازآنها تشکر کنیم. این ابزار پیشرفته با اپلیکیشن ردیابی مخصوص به خود کار می کند و قابلیت اجرا را هم در اندروید و هم در ios  دارد و میتواند به سرعت اشیای گم شده ی شما را بیابد.

 

ابزاری جدید برای یافتن اشیای به سرقت رفته

 

به چه شکل کارمی کند؟

اپلیکیشن آن را روی تلفن هوشمند خود نصب کنید، اپلیکیشن را با ابزار TrackR متصل کنید و آماده است که از آن استفاده کنید!

از trackR برای چیزهایی که میخواهید جلوی چشم شما باشد استفاده کنید. تمام مراحل نصب و پردازش آن 5 دقیقه یا کمتر طول میکشد.

این ابزار را روی کیف پول، کیف اسناد، ماشین، ابزارهای مکانیکی یا... هرچیز دیگری که می خواهید نصب کنید.



شارژ سریع موبایل