مهدی خاکپور دوشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۰

در هنگام ورم لوزه ها به کلی از خوردن پیاز و سرخ کردنی ها مانند بادنجان و کباب شامی و چربی خودداری کنید و همیشه دستمال و یا پارچه به گردن ببندید که گرم بماند.

خوردن عدس پخته نافع است و باید غذا های ساده مخصوصا شیر گاو و بدون چربی و آش ساده میل نمود. جوشانده و آب عناب بسیار بسیار نافع است.

10 گرم را که از سر سبزی چیده شده باشد مدت سه هفته در نیم لیتر الکل نود درجه بخیسانید بعد نصف آن را آب بریزید و با آن غرغره کنید، اگر مدتی با اینکار ادامه دهید بدون توسل به عمل جراحی ورم لوزتین شما رفع خواهد شد.

سیر اثر شفابخش کاملی در بیماریهای مزمن تنفسی دارد و اگر کسی مبتلا به ورم لوزه باشد و بخواهد از این مرض شفا یابد هر روز و هر شب دو حبه سیر را در دهان خود نگه دارد و گاه به گاه آن را عوض کند، بدین ترتیب بعد از چندی از شر این مرض رهایی خواهد یافت.

لیمو در معالجه ورم لوزتین بکار می رود. غرغره کردن جوشانده جو بهترین دوای گلو درد هایی است که در اثر ورم لوزه ها پیش می آید.

در مورد ورم لوزتین باید از دهان تنفس کرد و موقع تنفس، دهان را روی ظرفی که در آن تره فرنگی می پزد و بخار آن بلند است گرفت تا بخاری که از این ظرف بلند می شود به لوزتین برسد و رفته رفته ورم آن را برطرف سازد.



شارژ سریع موبایل