مهدی خاکپور سه شنبه ۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰

مرسدس بنز به صورت دیجیتال از CLA و CLA شوتینگ بریک مدل 2016 رونمایی کرده است که تایید شده 23 مارس در نمایشگاه خودروی نیویورک سال جاری معرفی می شوند.

CLA جدید دارای اکثر تغییرات اعمال شده در فیس لیفت مرسدس کلاس A مدل 2016 است که شامل چراغ های جلوی چندپرتوی LED، نوارهای LED دیددر روز باریک تر، سپر جلوی بازطراحی شده، مجوعه چراغ های عقب LED به روز شده و لوله اگزوز جدید است. رنگی جدید به پالت رنگ کنونی این خودرو اضافه شده که آبی متالیک Cavansite نامیده می شود.

در داخل CLA جدید نمایشگر سرگرمی مستقل 8 اینچی اصلاح شده COMAND با پشتیبانی اپل کارپلی و اندروید اتو تعبیه شده است. هم چنین بخشی از این فیس لیفت شامل گزینه های رنگ داخلی جدید، تودوزی چوبی مشکی مات و آلومینیومی با طرح کندوی عسل، پانل تجهیزات به روز شده و تزئینات کرومی بیش تر است.

مرسدس CLA مخصوص اروپا با موتور 1.6 و 2.0 لیتری چهار سیلندر بنزینی با قدرت های 122 تا 381 اسب بخار موجود است. مدل های دیزلی این خودرو دارای موتور 1.5 لیتری چهار سیلندر ساخت رنو با قدرت 109 اسب بخار و 2.1 لیتری چهار سیلندر دیزلی با قدرت های 136 و 177 اسب بخار هستند.

فیس لیفت CLA از ماه جولای روانه نمایندگی های فروش آلمان خواهد شد.

 

فیس لیفت مرسدس CLA

 

فیس لیفت مرسدس CLA

 

فیس لیفت مرسدس CLA



شارژ سریع موبایل