سارا قاسمی چهارشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰

این روزها از آنجایی که پول خیلی عزیز و مردم خیلی کم حوصله شده اند، افراد ترجیح می دهند به جای خرید جنس، پول کادو بدهند، چون دیگر نیازی نیست دنبال خرید کادو بروند و به این فکر کنند آیا طرف از این هدیه خوشش می آید یا خیر.

برخی دیگر نیز کادو را صرفا در طلا، کریستال، لباس و غیره می بینند. اما از آنجایی که کار ما فکر کردن به سلامتی شما عزیزان است، برای عید امسال پیشنهادهای جدیدی داریم. کمی زحمت و عشق می خواهد تا تشویق شوید هدیه هایی مفید را برای حفظ سلامتی عزیزانتان، به آنها کادو دهید.


کفش پیاده روی

راستش را بخواهید یک سالی می شود که من در فکر خرید یک جفت کفش پیاده روی خوب هستم تا یک دل سیر پیاده روی کنم. البته هر کسی زحمت بکشد و چنین کادویی به من بدهد، بی نهایت خوشحال خواهم شد. بدون شک افرادی مثل من نیز کم نیستند.

اگر امسال می خواهید یک هدیه ی متفاوت و مفید برای سلامتی عزیزانتان خریداری کنید، نیم نگاهی به کفش های پیاده روی که این روزها در رنگ های شاد و متنوع در بازار وجود دارند نیز بیاندازید.


دستگاه ورزشی

اگر بودجه اش را دارید می توانید به دستگاه های ورزشی نیز فکر کنید. دوچرخه ثابت، تردمیل و غیره که در بازار وجود دارند و هر روز مدل های جدیدی به آنها اضافه می شود، هدیه ای مناسب برای افرادی است که به سلامتی شان اهمیت می دهید.

می توانید بررسی کوچکی در خصوص کارایی این لوازم داشته باشید و بر حسب قدرت خریدتان، عید امسال تناسب اندام را به عزیزتان هدیه دهید.


ثبت نام در باشگاه ورزشی

اگر می خواهید به همسر، خواهر، برادر و نزدیکان تان یک هدیه ی ویژه بدهید، سری به نزدیک ترین باشگاه ورزشی محل زندگی یا کار وی بزنید و او را در کلاس ورزشی مورد علاقه اش ثبت نام کنید.

این روزها سی دی های متنوعی از ورزش هایی مانند ایروبیک، بدن سازی و غیره در بازار وجود دارد که با کمی جستجو می توانید بهترین آنها را انتخاب کرده و کادو بدهید

من خیلی ها را می شناسم که تمایل زیادی به باشگاه رفتن دارند، اما هنوز نمی توانند آن گام اول یعنی ثبت نام را بردارند و استارت را بزنند.

بدون شک شما هم در بین نزدیکانتان کسانی را دارید که نیاز به ورزش و تحرک بدنی بیشتری دارند. در نتیجه ثبت نام آنها در باشگاه یک هدیه ی ویژه و مناسبی خواهد بود.

البته مطمئن باشید اگر فرد مورد نظرتان از کادویتان خوشش نیاید، افراد دیگری هستند که مشتری آن خواهند بود.


سی دی ورزشی

اگر فکر می کنید فرد مورد نظرتان، علاقه یا زمان کافی برای رفتن به باشگاه ورزشی را ندارد، اما در حال چاق شدن است و به طور کلی نیاز به تحرک بدنی بیشتری دارد، به سراغ سی دی های ورزشی موجود در بازار بروید.

این سی دی ها که فیلم حرکات ورزشی متنوع (با آموزش مربی های حرفه ای) است، یک کادوی فوق العاده برای افرادی است که می خواهند در منزل ورزش کنند.

می توانید لطف کرده و دو عدد دمبل، چوب ورزشی، استپ و لوازمی از این دست نیز خریداری کنید تا تشویق بیشتری برای ورزش باشد.

این روزها دی وی دی های متنوعی از ورزش هایی مانند ایروبیک، بدن سازی و غیره در بازار وجود دارد که با کمی جستجو می توانید بهترین آنها را انتخاب کرده و کادو بدهید.


اشتراک در مجلات سلامتی

لازم نیست برای نشان دادن محبت و علاقه تان پول زیادی خرج کنید و یا طلا و جواهر و غیره بخرید. اشتراک در مجلات سلامتی یک کادوی ویژه محسوب می شود.

شما می توانید با خرید اشتراک یکساله یک مجله سلامتی خوب، کاری کنید که فرد مورد علاقه تان نسبت به سلامتی خود هوشیارتر شود.

معمولا این حق اشتراک ها نیز چندان گران نیست و شما می توانید علاوه بر خوشحال کردن شخص مورد نظر، کمکی به کشتی طوفان زده مطبوعات کشور نیز کنید.

تنها زحمتی که باید بکشید این است که به سراغ مجلات علمی و خوب بروید. این روزها مجلات زیادی درباره تغذیه، سلامتی، روانشناسی، بدنسازی و غیره در دکه های روزنامه فروشی به فروش می رسند.

با کمی جستجو می توانید مجلات خوبی را انتخاب کنید. البته فراموش نکنید که سایت ما را نیز به دوستان و اطرافیان تان معرفی کنید.


کوله پشتی کوه و پیک نیک

بهتر است کمی خلاق باشید و از دادن هدیه های تکراری دوری کنید. یک جفت کفش مناسب برای رفتن به کوه و بیابان و یک عدد کوله پشتی کوه و یا کوله پشتی پیک نیک، هر فرد اهل گردش و دوستدار طبیعت را خوشحال خواهد کرد.

کوله پشتی و کفش کوه هر کسی را  تشویق می کند تا به دل کوه بزند و برای همیشه از شما ممنون باشد.

این روزها کوله پشتی های مخصوص پیک نیک با تجهیزات و لوازم لازم در بازار وجود دارند که آنها نیز به نوبه ی خود هدیه های ارزشمندی محسوب می شوند.

اگر بودجه اش را ندارید، خرید ظروف مناسب پیک نیک که شامل بشقاب، لیوان و غیره است نیز کادوی مناسبی محسوب می شود.


قمقمه آب

بر کسی پوشیده نیست که نوشیدن آب نه تنها برای رفع عطش، بلکه برای تامین نیازهای بدن لازم و ضروری است.

متاسفانه بطری های پلاستیکی برای استفاده های مکرر مناسب نیستند. از طرف دیگر پلاستیک بوده و بدون شک به محیط زیست آسیب می زنند.

اگر به فکر سلامتی عزیزانتان و همچنین حفظ محیط زیست هستید، قمقمه های آب نیز جزو کادوهای مناسب بخصوص برای کودکان و نوجوانان محسوب می شوند. بخصوص اینکه هوا رو به گرمی است و در فصل گرم سال همراه داشتن آب خنک از همه چیز مهم تر است.

خوشبختانه در بازار قمقمه های متنوع با انواع رنگ ها و طرح های زیبا وجود دارد که می توانید به راحتی آن را انتخاب کنید.

حتی اگر فرد مورد نظر قمقمه داشته باشد، همچنان از داشتن یک مدل و رنگ دیگر خوشحال خواهد شد.

در هر حال عید در راه است و بازار خرید عیدی داغ! امسال می توانید برای ایجاد تنوع هم که شده به جای مادی گرایی صرف، به فکر سلامتی جسم و روح عزیزانتان نیز باشید.

بدون شک دریافت چنین هدیه هایی از جانب شما، نشان دهنده ی میزان توجه تان به سلامتی خواهد بود.



شارژ سریع موبایل