سمیه قاسمی جمعه ۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰

مازراتی این خودرو را در نمایشگاه خودروی ژنو 2016 اوایل ماه مارس رونمایی خواهد کرد. لوانته با قسمت جلوی تهاجمی، چراغ های جلوی کشیده و دریچه های هوای سه گانه نمادین این خودروساز ایتالیایی روی گلگیرهای جلو به تکمیل طیف محصولات مازراتی کمک می کند. این خودروساز در حال حاضر مدل های کواتروپورته، گیبلی، گرن توریزمو و گرن کابریو را عرضه می کند.

مازراتی اعلام کرده است که شاسی های این شاسی بلند طوری طراحی شده تا ترکیبی از عملکرد عالی مدل های مازراتی در جاده با سواری بی رقیب حتی در سطوح ناهموار و عملکرد آفرود عالی را داشته باشد. مالکان این خودرو هم چون بنتلی بنتایگا علاقه ای به سفرهای آفرود با شاسی بلند لوکس خود نخواهند داشت اما در هر صورت این خودرو دارای چنین قابلیتی است.

اگرچه این خودروساز ایتالیایی جزئیات این شاسی بلند را تا زمان رونمایی آن حفظ خواهد کرد اما اعلام کرده که لوانته دارای ساختار چهار چرخ فعال هوشمند Q4 و گیربکس اتوماتیک هشت سرعته خواهد بود که اختصاصا برای این مدل ساخته شده است. هر دو مدل بنزینی و دیزلی برای این خودرو عرضه خواهد شد و گمان می رود اطلاعات آن ها با رونمایی لوانته در سوئیس اعلام شود.

 

 شاسی بلند مازراتی

 

 شاسی بلند مازراتی

 

 شاسی بلند مازراتی

 

 شاسی بلند مازراتی



شارژ سریع موبایل