سمیه قاسمی سه شنبه ۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰

این خودرو دارای عناصر طراحی بسیاری از همتای بزرگ تر خود، کلاس S است. این خودرو در دو مدل C300 کابریولت با ساختار RWD یا 4Matic و نسخه عملکردی AMG C43 کابریولت معرفی شده است که جدیدترین مدل های بدون سقف در خط تولید این خودروساز آلمانی و اولین کانورتیبل ها بر اساس کلاس C کامپکت هستند.

این دو مدل کانورتیبل به صورت استاندارد با AirScarf مرسدس بنز ارائه می شوند که سیستم گرمایشی هوشمند تا گردن است که کمک می کند حتی در هوای سرد نیز رانندگی در خودرویی کانورتیبل هیجان انگیز باشد. سیستم کنترل دمای این خودرو نیز بر اساس باز یا بسته بودن سقف تغییر می کند. در صورت بسته بودن سقف، این سیستم همچون یک کوپه عمل می کند و در صورت باز شدن سقف، سیستم هوا را به دست هایراننده و فرمان هدایت می کند.

این خودرو در هنگام بسته بودن سقف ابعادی همچون مدل کوپه خود دارد و صرفا کمی بلندتر است. سقف پارچه ای چندلایه فراصوت این خودرو به کاهش صدای کابین کمک می کند و در چهار رنگ مشکی، قهوه ای تیره، آبی تیره و قرمز تیره عرضه می شود. باز و بسته شدن این سقف تا سرعت 50  کیلومتر بر ساعت در حدود 20 ثانیه زمان می برد.

یک موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر با سیستم استارت استاپ در C300 تعبیه شده و به گیربکس استاندارد 9 سرعته اتوماتیک متصل می شود. این موتور قدرت 241 اسب بخار و گشتاور 273 فوت پونددارد. شتاب صفر تا صد این مدل 6.3 ثانیه و بیشینه سرعت آن 209 کیلومتر بر ساعت است.

C43 از موتور بای توربو 3.0 لیتری V6 با قدرت 362 اسب بخار و گشتاور 384 فوت پوند بهره می برد.این مدل AMG شتاب صفر تا صد 4.7 ثانیه و بیشینه سرعت 249 کیلومتر بر ساعت دارد.

 

 مرسدس بنز کلاس C کابریولت 2017

 

 مرسدس بنز کلاس C کابریولت 2017

 

 مرسدس بنز کلاس C کابریولت 2017

 

 مرسدس بنز کلاس C کابریولت 2017

 

 مرسدس بنز کلاس C کابریولت 2017



شارژ سریع موبایل