سارا قاسمی چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰

Ateca جدید سئات بر اساس پلتفرم MQB ساخته شده که اکنون در سئات لئون به کار رفته است.

کاملا واضح است که جلوپنجره و چراغ های جلوی این خودرو از لئون گرفته شده اند. خط سقف این خودرو به سمت عقب شیب دارد و شیشه عقب این خودرو روی ستون C به سمت بالا می رود. مدیر طراحی این خودروساز، Alejandro Mesonero اعلام کرد: "ما سبک طراحی خود را برای شاسی بلند سئات انتخاب کرده ایم. این خودرو باید شبیه به همتای بزرگ تر لئون باشد اما طی ماه های آینده تغییراتی جدی تر را در آن اعمال خواهیم کرد."

موتور بنزینی 1.0 لیتری سه سیلندر توربوشارژ با قدرت 114 اسب بخار و 1.4 لیتری بنزینی با قدرت 148 اسب بخار به کار رفته در لئون برای این خودرو ارائه خواهد شد. مدل دیزلی این خودرو به موتور 1.4 لیتری با قدرت 114 اسب بخار و 2.0 لیتری با قدرت های 148 و 187 اسب بخار مجهز می شود. احتمالا ساختار چهار چرخ فعال تنها با گیربکس دو کلاجه DSG در نسخه های ممتاز این خودرو ارائه خواهد شد.

مجموعه ای از ویژگی های ایمنی از جمله قابلیت هدایت خودران در شرایط ترافیک توقف و حرکت و کمک اضطراری در این خودرو ارائه خواهد شد. هم چنین سیستم شناسایی علائم ترافیکی، سنسورهای پارک، دوربین 360 درجه برای پارک و شناسایی نقاط کور در این خودرو وجود دارد.

شاسی بلند جدید سئات در خط تولیدش اهمیت بسیاری دارد چرا که این خودروساز در پی محکم کردن جای خود در این بخش از بازار اروپا است. این خودرو با مدل هایی همچون نیسان قشقایی، کیا اسپرتیج و هیوندای توسان رقابت می کند.

 

شاسی بلند سئات Ateca

 

شاسی بلند سئات Ateca

 

شاسی بلند سئات Ateca

 

شاسی بلند سئات Ateca

 

شاسی بلند سئات Ateca



شارژ سریع موبایل