سمیه قاسمی دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰

میتسوبیشی در نمایشگاه خودروی تورنتو 2016 از سدان میراژ G4 رونمایی کرد. فعلا این خودر تنها برای بازار کانادا معرفی شده اما میتسوبیشی قبلا تایید کرده بود که میراژ G4 در ایالات متحده به فروش خواهد رسید.

این سدان که طراحی مشابه هاچ بک میراژ GT جدید دارد از موتور1.2 لیتری سه سیلندر این خودرو نیز بهره می برد که البته قدرت بیش تری در حدود 78 اسب بخار و گشتاور 74 فوت پوند تولید می کند. نیروی این موتور از طریق گیربکس دستی پنج سرعته یا اتوماتیک شش سرعته منتقل می شود. به گفته این خودروساز، میراژ اکنون به لطف کمک فنرهای جدید، سواری بهتری دارد در حالی که ترمزهای بزرگ تر نیز به آن اضافه شده اند.

ویژگی های استاندارد در مدل پایهES این خودرو شامل هفت کیسه هوا، تهویه هوا، ورودی بدون کلید از راه دور، شیشه های برقی، بلوتوث، کنترل های نصب شده روی فرمان، فرمان تلسکوپی و غیره است. مدل SEL این خودرو به رینگ های آلیاژی 15 اینچی، کنترل دمای خودکار، صندلی های جلوی گرم شونده، چراغ های مه شکن جلو، آینه های گرم شونده، کروز کنترل، فرمان چرمی، صندلی راننده قابل تنظیم در شش جهت و دوربین دید پشت مجهز شده است.

جدیدترین سیستم صوتی تصویری میتسوبیشی با پشتیبانی اپل کارپلی و اندروید اتو نیز به صورت استاندارد در نسخه بالاتر SEL عرضه می شود.

سدان جدید G4 کمی بزرگ تر از همتای هاچ بک آن است و طول کلی 4.3 متر دارد.

 

 سدان میتسوبیشی میراژ G4 مدل 2017

 

 سدان میتسوبیشی میراژ G4 مدل 2017

 

 سدان میتسوبیشی میراژ G4 مدل 2017

 

 سدان میتسوبیشی میراژ G4 مدل 2017



شارژ سریع موبایل