امین شجاعی چهارشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰

به نظر می رسد نسل بعدی آئودی TT RS سرانجام با گیربکس دستی عرضه خواهد شد.

تصاویر فاش شده قبلی نشان می دادند که آئودی TT RS جدید گیربکس دستی خود را از دست خواهد داد اما نمونه اولیه جدیدی تایید می کند که آئودی حداقل به ارائه این آپشن فکر می کند.

آئودی TT RS نوین هنوز در دست ساخت است اما نمونه اولیه ای از TT S برای تست این خودرو استفاده شده که در داخل آن گیربکسی دستی تعبیه شده است. دیفیوزر عقب تهاجمی تر شبیه به نسخه به کار رفته در RS3 و دو لوله اگزوز بزرگ بیضی شکل بزرگ که معمولا در مدل های RS به کار می رود نشان می دهند که این نمونه اولیه مدل TT S نیست. هم چنین ترمزهای بزرگ تر و لوگوی RS روی کالیپرهای ترمز این خودرو به چشم می خورد.

هنوز مشخص نیست که این خودروساز آلمانی چه نیرومحرکه ای را برای TT RS جدید عرضه خواهد کرد. این خودرو می تواند به موتور 2.5 لیتری پنج سیلندر به کار رفته در RS3 یا 2.0 لیتری چهار سیلندر شایعه شده برای فولکس واگن گلف R400 مجهز شود. در هر صورت، گمان می رود توان این خودرو با گیربکس دستی استاندارد در حدود 400 اسب بخار باشد در حالی که نسخه ای S-Tronic به صورت آپشن برای آن عرضه می شود.
ممکن است TT RS جدید در نمایشگاه خودروی ژنو ماه آینده رونمایی شود اما در غیر این صورت باید منتظر رونمایی آن در نمایشگاه خودروی پاریس 2016 در ماه اکتبر بود.
 

تصاویر آئودی TT RS مدل 2017
 

تصاویر آئودی TT RS مدل 2017 
 

تصاویر آئودی TT RS مدل 2017

 

تصاویر آئودی TT RS مدل 2017

 

تصاویر آئودی TT RS مدل 2017 



شارژ سریع موبایل