امین شجاعی دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰
تصاویر مرسدس کلاس E مدل 2016 قبل از رونمایی جهانی این خودرو در نمایشگاه خودروی دیترویت امسال در اینترنت منتشر شده است.
چنان چه قبلا گفته شده بود نسل پنجم کلاس E از عناصر طراحی کلاس C جدید و کلاس S بهره می برد و ساختاری متمایز در مقایسه با مدل قبلی خود دارد. مرسدس هنوز جزئیات این خودرو را اعلام نکرده است اما با توجه به گزارشات قبلی می توان گفت کلاس E جدید حدود 43 میلی متر کشیده تر بوده و فاصله بین دو محور آن 65 میلی متر بیش تر از مدل کنونی اش خواهدبود.
 
گزارشات حاکی از آن است که مرسدس نسخه ای با فاصله بیش تر بین دو محور از کلاس E را برای بازارهایی همچون هند و چین عرضه خواهد کرد و احتمالا نسخه مایباخ آن نیز در دستور کار قرار دارد.
 
داخل کلاس E مدل 2016 کابین و داشبوردی الهام گرفته از کلاس Sتعبیه شده که تعداد دکمه های آن کم تر بوده و در عوض دارای سیستم سرگرمی COMAND مرسدس با کنترلگر انگشتی برای راننده است.
 
تصاویر منتشر شده از این خودرو تایید می کنند که دو آپشن برای پانل تجهیزات این خودرو موجود خواهد بود که شامل پانل آنالوگ معمولی با نمایشگر چندرسانه ای یا نمایشگر دیجیتال تمام TFT الهام گرفته از کلاس S است.
 
نیرومحرکه کلاس E مدل 2016 شامل موتورهای دیزلی و بنزینی چهار و شش سیلندر متصل به گیربکس دستی شش سرعته و اتوماتیک 9 سرعته 9G-TRONIC خواهد بود. نسخه ممتاز AMG این خودرو از موتور 4.0 لیتری بای توربو V8 بهره برده و به گیربکس هفت سرعته AMG SPEEDSHIFT مجهز خواهد شد.
 
گمان می رود کلاس E جدید اواخر سال جاری به صورت CBU در هند عرضه شود.
 
مرسدس بنز کلاس E مدل 2016
 
مرسدس بنز کلاس E مدل 2016
 
مرسدس بنز کلاس E مدل 2016
 
مرسدس بنز کلاس E مدل 2016
 
مرسدس بنز کلاس E مدل 2016


شارژ سریع موبایل