سارا قاسمی دوشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰

نسل اول و کنونی پورشه پانامرا برای اولین بار در نمایشگاه خودروی شانگهای 2009 رونمایی شد و در نمایشگاه خودروی شانگهای 2013 فیس لیفت آن معرفی شد.

حدود 6 سال پس از معرفی این فستبک چهار در، این خودرو در سال 2016 وارد نسل دوم خود خواهد شد. ماتیاس مولر، مدیرعامل سابق پورشه ماه سپتامبر تایید کرده بود که پورشه پانامرا مدل 2016 در نمایشگاه خودروی ژنو 2016 در ماه مارس رونمایی جهانی خواهد شد.

ظاهر نسل دوم پانامرا تغییر قابل توجهی نخواهد داشت. ابعاد و طراحی این خودرو تا حدودی شبیه به مدل نسل اول آن باقی می مانند. مولر در نمایشگاه خودروی ژنو 2015 اظهار داشت این خودرو تا حدودی سبک طراحی خود را حفظ خواهد کرد تا به راحتی به عنوان یک پانامرا قابل تشخیص باشد. این خودرو به بسته ارتقایی بهتر و برخی ویژگی ها مجهز می شود تا مدرن تر شود.

در طراحی ذهنی که از این خودرو منتشر شده ظاهر احتمالی آن دیده می شود. گفته می شود که نسل بعدی پانامرا دارای نسخه کشیده تر از مدل کوپه 5 در اصلی و هم چنین نسخه شوتینگ بریک پنج در خواهد بود.

پورشه پانامرا 2016 علیرغم حفظ طراحی کنونی اش از نظر فنی جدید خواهد بود. زیرساخت نسل بعدی این مدل پلتفرم MSB دیفرانسیل عقب و موتور جلوی فولکس واگن خواهد بود. این مدل کاملا جدید 90 کیلوگرم سبک تر از مدل کنونی خواهد بود و با موتورهای بنزینی و دیزلی V6 و V8و نیرومحرکه هیبریدی شارژی عرضه می شود. گزینه های گیربکس این خودرو شاملهفت سرعته PDK و هشت سرعته Tiptronic S خواهد بود.

 

پورشه پانامرا 2016



شارژ سریع موبایل