سارا قاسمی دوشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰

فیات 124 اسپایدر که پلتفرمی مشترک با مزدا MX-5 جدید دارد از موتور 1.4 لیتری مولتی ایر توربو چهار سیلندر با قدرت 160 اسب بخار و گشتاور 184 فوت پوند بهره می برد.

این نیرومحرکه مشابه نسخه به کار رفته در مدل های دیگر فیات و ابارث است اما این اولین بار است که در یک مدل دیفرانسیل عقب ارائه می شود. هر دو گیربکس دستی شش سرعته و اتوماتیک در زمان عرضه این رودستر در آمریکای شمالی موجود خواهند بود.

به منظور بزرگداشت عرضه فیات 124 اسپایدر مدل 2017، 124 دستگاه ابتدایی این خودرو به عنوان نسخه مخصوص Prima EdizioneLussoارائه خواهند شد. هر یک از این خودروها به طور اختصاصی با نشانی خاص شماره گذاری شده و با رنگ مخصوص آبی Azzurro ایتالیا و صندلی های چرمی پرمیوم Saddle عرضه خواهد شد. افرادی که نسخه Prima EdizioneLusso این خودرو را می خرند هم چنین اقلام مخصوص پوشیدنی و هم چنین یک پوستر را نیز دریافت خواهند کرد.

فیات اعلام کرده سقف تاشوی 124 اسپایدر عملکردی آسان داشته و نیروی کمی احتیاج دارد.

این کانورتیبل دارای ویژگی های ایمنی و تکنولوژیکی متعددی از جمله چراغ های جلوی انتخابی، نمایش نقاط کور، شناسایی خروج از مسیر عقب و دوربین دید پشت ParkView است. در داخل کابین این خودرو سیستم Connect 7.0 فیات با نمایشگر لمسی 7 اینچی، کنترل چندرسانه ای، اتصال بلوتوثی، صندلی های گرم شونده و ورودی بدون کلید تعبیه شده است.

 

فیات 124 اسپایدر

 

فیات 124 اسپایدر

 

فیات 124 اسپایدر

 

فیات 124 اسپایدر



شارژ سریع موبایل