سارا قاسمی دوشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰

این خودرو که کربن ادیشن نامیده می شود یک مدل مینی کوپر S هاردتاپ چهار در و دارای بسته ارتقایی John Cooper Works Pro Tuning، یک سیستم اگزوز valve و لوازم جانبی فیبر کربنی کیفیت بالا است.

در نتیجه این خودروی مینی دارای قدرت 208 اسب بخار با اگزوزی فوق تهاجمی و حالت های اسپرت و پیست است. مینی اعلام کرد فلپ اگزوز این خودرو تنها با دو بار کلیک کردن کنترل گر بلوتوثی به صورت بی سیم عمل می کند و می تواند آتشی زیاد و صدایی بلند را در هنگام حرکت ایجاد کند.

مینی به منظور حفظ نام خود قاب آینه های فیبر کربنی، هواکش و روکش لوله اگزوز را برای این خودرو تعبیه کرده است که در مقابل رنگ بدنه مشکی میدنایت متالیک و خطوط کناری و اسپرت مشکی مات به همراه نوارهای قرمز آن قرار می گیرند.

خریداران هم چنین می توانند بسته ارتقایی JCW Exterior را برای این خودرو انتخاب کنند که دارای بسته ارتقای بدنه تهاجمی، اسپویلر عقب و رینگ های 17 اینچی JCW Track Spoke Black است. در داخل این مینی کربن ادیشن نمایشگر 8.8 اینچی رزولوشن بالا با سیستم ناوبری، فرمان JCW، سانروف، صندلی های گرم شونده و سیستم صوتی پرمیوم Harman/Kardon مینی تعبیه شده است.

مینی کربن ادیشن دارای قیمت پایه 37100 دلار به اضافه هزینه جابه جایی بوده و به صورتاستاندارد با گیربکس دستی عرضه می شود. نسخه اتوماتیک این خودرو 1500 دلار گران تر است.

 

قدرتمندترین مینی هاردتاپ را بشناسید

 

قدرتمندترین مینی هاردتاپ را بشناسید

 

قدرتمندترین مینی هاردتاپ را بشناسید



شارژ سریع موبایل