امین شجاعی چهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰
جیپ دو مدل نسخه مخصوص جدید را معرفی کرده است که هفته آینده در نمایشگاه خودروی لس آنجلس به نمایش عمومی در می آیند.
 
اولین مدل از این دو خودرو گرند چروکی SRT نایت است که از بسته ارتقایی با قسمت های بدنه مشکی براق روی سقف، اسپویلر عقب، قاب جلوپنجره و ستون های B و C بهره می برد. نشانه ها و قسمت جلوی این خودرو دارای رنگ مشکی ساتنی هستند. قرمز مخملی، نقره ای شمشی و کریستالی گرانیتی گزینه های رنگ برای این نسخه مخصوص هستند.
 
رینگ های 20 اینچی پنج پره سبک با رنگ مشکی ساتنی نیز بخشی از این بسته ارتقایی هستند و طوری طراحی شده اند که ترمزهای برمبو SRT را نشان دهند. در داخل این نسخه مخصوص چرم مشکی به همراه دوخت نقره ای استفاده شده است.
 
نیرومحرکه این شاسی بلند بی تغییر باقی مانده و شامل موتور 6.4 لیتری V8 با قدرت 475 اسب بخار و گشتاور 470 فوت پوند است.
 
جیپ مدل رنگلر Backcountry را به عنوان نسخه ای مخصوص برای زمستان مونتاژ کرده است. این خودرو با برچسب های Backcountry، سپرهای منحصر به فرد جلو وعقب با روکش پودری، رینگ های 17 اینچی Rubicon با روکش مشکی نیمه براق و در باک مشکی عرضه می شود. ریل های کناری و سقف مشکی تجهیزات استاندارد نسخه Backcountry هستند و رکاب های در و سقف هم رنگ بدنه به صورت آپشن برای آن عرضه می شوند.
 
آبی Hydro، مشکی، سفید درخشان و کریستالی گرانیتی گزینه های رنگ موجود برای Backcountry هستند که یک گزینه رنگ مخصوص بنفش Xtreme نیز دارد.
 
در داخل این خودرو قسمت های مشکی پیانو، کنسول وسط با روکش وینیل، دوخت خاکستری، صندلی های چرمی با تکه های اسپرت مشکی و سیستم استریوی 9 بلندگوی Alpine تعبیه شده است.
 
دو نسخه مخصوص از جیپ
 
دو نسخه مخصوص از جیپ
 
دو نسخه مخصوص از جیپ
 
دو نسخه مخصوص از جیپ
 
دو نسخه مخصوص از جیپ
 
دو نسخه مخصوص از جیپ


شارژ سریع موبایل