سارا قاسمی سه شنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰

میتسوبیشی موتورز در آمریکای شمالی، لنسر مدل 2016 فیس لیفت شده را با مجموعه ای از به روز رسانی ها معرفی کرد.

قسمت جلوی این سدان به جلوپنجره و سپرهای نوین به همراه LEDهای دید در روز مجهز شده در حالی که دیگر تغییرات بدنه آن شامل رینگ های آلیاژی اصلاح شده و دو رنگ جدید سفید الماسی صدفی و نقره ای آلیاژی است.

در داخل لنسر مدل 2016 کنسول وسطی جدید با پورت USB و روکش صندلی های جدید تعبیه شده است. تغییراتی نیز روی نسخه های این خودرو اعمال شده و نسخه پایه ES آن اکنون دارای بسیاری از ویژگی های استاندارد است. تهویه هوای خودکار، چراغ های مه شکن، رینگ های آلیاژی، لامپ های LED دید در روز و سیستم ارتباطی هندزفری FUSE اکنون بخشی از تجهیزات نسخه ES هستند.

در نسخه SE این خودرو صندلی های جلوی گرم شونده و دوربین دید پشت تعبیه شده است در حالی که نسخه SEL از صندلی های چرمی، آینه های دارای تنظیم خودکار، چراغ های جلوی خودکار و برف پاک کن های حساس به باران بهره می برد. نسخه ممتاز GT فس لیفت لنسر دارای رینگ های آلیاژی 18 اینچی، سانروف، اسپویلر عقب، دیسک ترمزهای بزرگ و سیستم تعلیق اسپرت است. این نسخه با گیربکس دستی پنج سرعته یا نسل جدید CVT ارائه می شود.

این خودرو همچنان با موتور 2.0 لیتری 14 DOHC یا 2.4 لیتری 14 DOHC MIVE عرضه می شود. موتور 2.4 لیتری این خودرو قدرت 168 اسب بخار و گشتاور 226 نیوتون متر تولید می کند.

 

میتسوبیشی لنسر

 

میتسوبیشی لنسر

 

میتسوبیشی لنسر

 

میتسوبیشی لنسر

 

میتسوبیشی لنسر



شارژ سریع موبایل