سارا قاسمی جمعه ۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۰

سنگ یشم به رنگ سبز است ولی می توان آن را در رنگهای دیگر نیز یافت مانند: زرد، سرخ، خاکی، سیاه و بژ. سنگ یشم شادی عمیقی در روح ایجاد می کند به همین علت سنگی مناسب برای تمرکز است.

این سنگ به زندگی احساسی  تازگی می بخشد و آن را اصلاح و بدن را متعادل می کند. نوسانات آرام بخش و موزون یشم باعث تعادل در تمامی بدن می شود.

این سنگ تشنج و بیماری ریه را درمان می کند. در ضمن در کسانی که به دلیل مشکلات روانی و انجام نشدن عمل لقاح باردار نمی شوند باعث تسهایل بارداری و حتی هنگام زیمان باعث سرعت تولد نوزاد می شود.

هر یک از رنگهای سنگ یشم داری خواصی می باشند.  یشم سرخ و بژ اثرات به خصوصی دارند.

مثلا" یشم سرخ ارتعاشات منفی را از بین می برد و بدن را در برابر همه نفوذ نیرو های شوم و بد یمن حمایت می کند.

این سنگ باعث رقت قلب، عاطفه و درک و فهم می شود.

همچنین باعث تسکین عوارض روده ، نفخ و یبوست می شود و نیز معده را تقویت کرده و حالت تهوع را از بین می برد.

در ضمن لحظه تولد نوزاد، یعنی زیمان را بدون درد می کند.

سنگ یشم بژ خیلی شبیه یشم سرخ است و باعث دیدن رویاهای لذتبخش در خواب می شود، نگرانیها را از بین می برد و موجب قابلیت درک و حساسیت می شود. یشم بژ پوست را تصفیه می کند، حس بویایی را زیاد می کند و عمل کبد، کلیه ها و کیسه صفرا را نیز افزیش می دهد.

 

خواص سنگ یشم و یشم سرخ

 

یشم سرخ و خواص آن

سنگ یشم به رنگ سبز است ولی می توان آن را در رنگهای دیگر نیز یافت مانند: زرد، سرخ، خاكی، سیاه و بژ.

سنگ یشم شادی عمیقی در روح ایجاد می كند به همین علت سنگی مناسب برای مدیتیشن است. این سنگ به زندگی احساسی ما تازگی می بخشد و آن را اصلاح و ما را متعادل می كند. نوسانات آرام بخش و موزون یشم باعث تعادل در تمامی بدن می شود.

این سنگ طرز كار غدد را حمایت و تشنج و بیماری ریه را درمان می كند.در ضمن در كسانی كه به دلیل مشكلات روانی و انجام نشدن عمل لقاح باردار نمی شوند باعث تسهیل بارداری و حتی هنگام زایمان باعث سرعت تولد نوزاد می شود.

هر یك از رنگهای سنگ یشم دارای خواصی می باشند. یشم سرخ و بژ اثرات به خصوصی دارند. مثلا" یشم سرخ ارتعاشات منفی را از بین می برد و ما را در برابر همه نفوذ ها و نیرو های شوم و بد یمن حمایت می كند. این سنگ باعث رقت قلب، عاطفه و درك و فهم می شود.

همچنین باعث تسكین عوارض روده ای، نفخ و یبوست می شود و نیز معده را تقویت كرده و حالت تهوع را از بین می برد. در ضمن لحظه تولد نوزاد، یعنی زایمان را بدون درد می كند.

سنگ یشم بژ خیلی شبیه یشم سرخ است و باعث دیدن رویاهای لذتبخش در خواب می شود، نگرانیها را از بین می برد و موجب قابلیت درك و حساسیت می شود. یشم بژ پوست را تصفیه می كند، حس بویایی را زیاد می كند و عمل كبد، كلیه ها و كیسه صفرا را نیز افزایش می دهد.



شارژ سریع موبایل