ندا نیک روش جمعه ۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۴:۳۰

مدل تمام جدید فورد موستانگ به نام جی‌تی روی کار آمد.‌این خودرو به طور همزمان در سراسر جهان در شش شهر در چهار قاره به نمایش درآمده است.‌این نخستین بار است که کمپانی فورد، موستانگ را به طور همزمان به بخش‌های اصلی اروپا و آسیا می‌فرستد و در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. اگرچه طراحی جی‌تی کاملا متفاوت است اما عناصر کلیدی از جمله هود بلند و طراحی کوتاه عقب در جای خودباقی مانده‌اند و می‌توان به راحتی هر دو مدل کانورتیبل و فست‌بک را به‌عنوان خودروهای موستانگ تشخیص داد.

جدیدترین ورژن موتور 5 لیتریV8 به روزرسانی شده و بیش از 420 اسب بخار نیرو و 529 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. یک مانیفلد ورودی جدید مصرف سوخت و میزان آلایندگی را پائین می‌آورد.

مسئولیت انتقال نیرو بر عهده جعبه دنده دستی یا جعبه دنده اتوماتیک با اهرم دنده‌های کوچک روی فرمان است.ارتفاع جی‌تی کمتر شده و خودرو تا حدی عریض‌تر شده است. شیب شیشه جلو و عقب بسیار بیشتر شده است. چراغ‌های عقب تغییر کرده‌اند و صندوق بار فضای بیشتری ارائه می‌کند.

مدل کانورتیبل به‌صورت استاندارد از یک سقف پارچه‌ای چند لایه سود می‌جوید که نه تنها ظاهری زیبا به آن می‌بخشد بلکه صدای درون کابین را کم می‌کند. همین سقف پارچه‌ای بسیار سریع‌تر از قبل جمع می‌شود و در صورت جمع شدن فضای کمتری اشغال می‌کند. درون کابین کاملا جادار است و ابزار نیز با توجه به فضای کافی در موقعیت‌های مناسب قرار گرفته‌اند.

سیستم‌های مختلف امنیت سواری را تضمین می‌کنند در حالی که همه چیز از جمله لاستیک‌های عملکرد بالا در جهت یک سواری بی‌نظیر و هیجان‌انگیز طراحی شده است.
 

 موستانگ جی‌تی در همه جا


راج نایر، نائب رئیس تیم فورد در مورد این خودرو می گوید: "فورد موستانگ جی تی به معنای واقعی سرشار از حس است ". طراحی استثنایی، صدای طنین انگیز و عملکرد چشم گیر آن از دلایل اصلی این امر هستند. در حقیقت موستانگ قلب و روح فورد است و بارها محبوب ترین خودروی شبکه های اجتماعی شناخته شده است. در هر صورت این اولین بار است که کمپانی آن را به طور همزمان به بخش های کلیدی اروپا و آسیا می آورد و در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.



شارژ سریع موبایل