مهدی خاکپور شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰

تصفیه خون برای سلامتی بسیار اهمیت دارد. با تصفیه خون از بسیاری از ناراحتیها می توان جلوگیری کرد. برای تصفیه خون از گیاهان و میوه ها مدد بگیرید. سبزی آرتشیو خون را پاک میکند. بهتر است آرتشیو را خام بخورید و آن را خوب بجوید. مصرف ممتد شاه تره برای تصفیه خون و دفع سموم کبد نافع است.

 

تصفیه خون در طب سنتی

 

ریشه ترشک را به مقدار بیست و پنج گرم در یک لیتر آب بجوشانید، جوشانده ی مدری به دست می دهد که خون را تصفیه می کند. دم کرده ی فندق به مقدار بیست و پنج گرم در یک لیتر آب، خون را تصفیه می کند. شبدر خون را تصفیه می کند و ضد عفونی کننده است. کرفس سموم و آب کلیه ها، ریه ها و کبد را خالی میکند و تصفیه کننده خون است.

 

تصفیه خون در طب سنتی

 

گل همیشه بهار مدر و تصفیه کننده ی خون است. مقدار مصرف: ۵۰ گرم گل های تازه همیشه بهار در یک لیتر آب جوش روزی سه فنجان قبل از غذا مصرف شود. هر کس صبح ناشتا یک سیب بخورد بهترین داروی تصفیه ی خون را مصرف کرده است. پرتقال خون را تصفیه می کند، خون کثیف و غلیظ را رقیق کرده و به حرکت می اندازد تا فضولات آن دفع گردد. دم کرده و جوشانده ی برگ گزنه ۳۵ تا ۶۵ درهزار و جوشانده ریشه گزنه ۳۵ تا ۴۵ درهزار برای تصفیه خون بکار می رود. پوست سنگدان مرغ رآگر خشک کرده بخورند برای بدن تولید خون پاک می نماید.

 

تصفیه خون در طب سنتی

 

مصرف سیر در معالجه و درمان تمام بیماری هایی که در اثر بدی جریان خون و یا فساد خون پیدا شده است موثر است. در تمام این موارد، کسانی که بخواهند خود را معالجه کنند باید صبح های ناشتا یک حبه سیر را بجوند. اگر قبل از صبحانه بجوند بعد صبحانه بخورند بوی سیر از بین میرود. توت وحشی که میوه تمشک چپری است تصفیه کننده خون است و در این مورد باید آن را صبح ناشتا مصرف کرد.

آب هویج خام، خون را تصفیه می کند و در این مورد باید صبح ناشتا یک لیوان آب هویج خورد. اگر گریپ فروت را صبح ناشتا میل کنید، خون را تصفیه کرده، سموم را خارج می سازد. هندوانه از بهترین میوه هایی است که خون را تصفیه می کند. گل گندم- گل طاووسی- فراسین- عناب- تاجریزی- بنفشه فرنگی- افسنتین- کاسنی- توت فرنگی و انگور تصفیه کننده های مفیدی برای خون هستند.



شارژ سریع موبایل