سارا قاسمی سه شنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۴:۰۰

افرادی که از دندان های مصنوعی استفاده می کنند هر شب معمولاً هنگام خواب دندان های مصنوعی خود را از دهان خارج می کنند و یا بعد از هر وعده غذایی معمولاً دندان های مصنوعی نیاز به پاکسازی دارند. این موضوع از لحاظ روانی احساس بدی را در افراد ایجاد می نماید. همچنین این افراد همواره ترس دارند که دندان هایشان ممکن است از دهان به بیرون بیفتد!

ایمپلنت های یک روزه به این افراد کمک می کند تا دندان ها را در محل خودشان محکم سفت کنند و استرس افتادن دندان های مصنوعی به خارج از دهان را نداشته باشند.

بیمار با دندان های مصنوعی به مطب دندانپزشکی مراجعه می کند و با یک لبخند جدید که با ایمپلنت های یک روزه ایجاد شده است از مطلب دندانپزشکی خارج می شود. ایمپلنت های یک روزه هزینه بالایی دارند و به اندازه خرید یک ماشین جدید می توانند هزینه بر باشند، اما اگر اینکار به درستی انجام شود، می تواند اتفاقات و رخدادهای زندگی شما را تغییر دهد.

دندانپزشکانی که مدت زیادی از زمان پزشکی خود را صرف کار روی انواع ایمپلنت های پیچیده کرده اند، به این درک رسیده اند که ایمپلنت هایی که در یک روز جراحی و در محل قرار داده می شوند برای همه افراد مناسب نیستند. در واقع تنها کمتر از 25 درصد افرادی که دندان های خود را از دست داده اند، برای استفاده از چنین روشی مناسب هستند.

ایمپلنت های یک روزه روشی نوین از انواع ایمپلنت هستند. به هر حال، بسیاری از گزینه ایمپلنت های دیگر وجود دارد که همه افرادی که دندان های خود را از دست داده اند می توانند از آن روش ها استفاده کنند. اگر می خواهید گزینه مناسبی برای ایمپلنت دندان های از دست رفته خود انتخاب کنید و بهداشت دهان و دندان خود را حفظ نموده و کیفیت زندگی خود را افزایش دهید، با دندانپزشک ترمیمی پیشرفته مشورت نمایید.



شارژ سریع موبایل