سارا قاسمی پنجشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۵

هتل زیرآبی یکی از ماجراجویانه ترین و شگفت آورترین تجربه های زیر آب محسوب می شود. کسانی که زندگی دریایی دارند و می خواهند تا از گونه های دیدنی و جذاب آب یا دریاچه های مصنوعی و آکواریوم ها بازدید کنند.

اما اگر شما فرصتی داشته باشید تا زیبایی های زیر آب را از نزدیک ببینید، به نظر شما شگفت انگیز نخواهد بود؟ بله مطمئنا. بنابراین در اینجا به تعدادی از خاص ترین هتل های زیر زمینی برای آشنایی شما اشاره می کنیم.

 

هتل وب اربنیست، جزیره راز خدای دریا

یک هتل زیر دریایی بسیار زیبا که فرصت لذت بردن از امکانات زیر دریا را با قیمت مناسب برای ما فراهم می کند. بروس جونز معمار معروفی است که طراحی این مجموعه توسط او صورت گرفته است.

 

عظیم ترین هتل های زیر آبی جهان

 

مانتا ریسورت، جزیره پمبا، زنزیبر

یکی از مشهورترین هتل های آفریقا با اتاق های لوکس و گرانقیمت کوچک برای مهمانان است. در حدود 13 فوت در عمق دریا قرار گرفته است. هزینه اقامت یک شب برای هر نفر حدود 1000 دلار می باشد.

 

عظیم ترین هتل های زیر آبی جهان

 

جزیره فیجی، هتل زیر آب

فیجی جزیره کوچک اما هنوز زیبایی با پر از کوهستان، باغ و جاذبه های توریستی دیگر می باشد. حضور این هتل در این جزیره زیبایی های آن را دو چندان می کند.

 

عظیم ترین هتل های زیر آبی جهان

 

هتل آپایرون دبی

این هتل زیر دریایی بسیار زیبا در دبی واقع شده است. این هتل هفت ستاره با تمام امکانات در دسترس برای مهمانان می باشد. حدود 400 اتاق برای این هتل تخمین زده شده است.

 

عظیم ترین هتل های زیر آبی جهان

 

هتل واتر دیکاس، دبی

در میان هتل های زیبا و خاطره انگیز دبی ، این هتل یکی از خوشایند ترین آنها است. سازه و معماری آن کاملا خاص و مبتکرانه است. که البته خیلی بزرگ نیست و تنها 21 اتاق لوکس برای مهمانان دارد.

 

عظیم ترین هتل های زیر آبی جهان

 

این لیست بدون حضور سرزمین عجایب شیمائو کامل نخواهد بود. این هتل زیردریایی زیبا در چین طراحی شده است. این هتل در هیچ منطقه آب و هوایی استوایی قرار نگرفته است، بلکه در معدن سنگ واقع شده است. این هتل تحسین برانگیز، اتاق های فراوان، یک تالاربزرگ، استخر شنا و امکانات دیگری نیز دارد.

 

عظیم ترین هتل های زیر آبی جهان



شارژ سریع موبایل