شایان اکبری دوشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۰

 نقاشی صورت، یکی از سرگرمی‌های جالب و دوست‌داشتنی برای اکثر کودکان به شمار می‌رود. اما قطعا این دسته از کودکان خود علاقه‌مند به انجام این کار هستند. در این سری از بازی‌های آنلاین، یک بازی تمام عیار و بسیار زیبا جهت نقاشی چهره برای کودکان عزیز به ويژه دخترخانم‌های باهوش آماده کرده‌ایم.


انجام بازی بسیار ساده و تنها با استفاده از ماوس است. در ابتدا یکی از چهار کاراکتر کودک را انتخاب می‌کنید (با کلیک روی آن). سپس یکی از چهار طرح گریم صورت را با کلیک روی آن انتخاب می‌نمایید. قبل از رنگ‌آمیزی چهره باید خطوط محیطی را رسم کنید. برای انجام این کار با کلیک رو دکمه چپ ماوس و پایین نگه داشتن آن، دایره‌های نارنجی رنگ را تا انتها دنبال کنید. (مانند شکل زیر)


نکته مهم

 

پس از بارگذاری (لودشدن) کامل بازی، چند ثانیه صبر کنید تا دکمه Play ظاهر شود و سپس روی این دکمه کلیک کنید. از کلیک روی سایر عکس‌ها و دکمه‌ها قبل از ظاهر شدن دکمه play خودداری نمایید.

 

بازی دخترانه نقاشی صورت کودکان

 

پس از ترسیم همه خطوط، نوبت به رنگ‌آمیزی محل‌های مورد نظر می‌رسد. در این مرحله نیازی به کلیک یا پایین نگه داشتن دکمه ماوس نیست و تنها حرکت ماوس به سمت چپ و راست در نقاط مورد نظر کافیست. البته دقت کنید هربار رنگ‌آمیزی باید کامل انجام شود که نوار راهنمایی درصد تکمیل آن را نمایش می‌دهد.

 

بازی دخترانه نقاشی صورت کودکان

 

پس از تکمیل نقاشی صورت هر کاراکتر، می‌توانید کاراکتر دیگری انتخاب نمایید. به عنوان مثال در عکس زیر نقاشی صورت سه مدل کارکتر انجام شده است.

 

برای انجام بازی بر روی شکل زیر کلیک کنید.

 

بازی دخترانه نقاشی صورت کودکان

 



شارژ سریع موبایل