سارا قاسمی يكشنبه ۱ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۰

وقتی از آژانس تبلیغاتی Saatchi & Saatchi شانگهای خواسته شد تا كمپینی را برای سُس سویای "Liu Yue Xian" راه بیندازد، این آژانس شروع به كار برای ارائه یك ایده مبتكرانه با هدف طراحی یك بسته بندی جالب كرد.

 

این بسته بندی من است!

 

سه متخصص مد از سه حوزه هنری به منظور طراحی پیشبندهای شیك و مد روز برای سویا سس Liu Yue Xian فرا خوانده شدند. از طریق این پیشبندها Liu Yue Xian همصدایی خود با زنان و تقدیر از شخصیت های منحصر به فرد آن ها را بیان و این گروه از جامعه را به نمایش ویژگی های شخصیتی، استعدادها و تكنیك های خود در آشپزخانه تشویق می كند.

این پیشبندها بازتابی از سه نوع شخصیت مختلف هستند. پیشبند به سبك سیاره برای زنان الهه، پیشبند به سبك شكوفه آلو برای زنان مستقل و سرسخت با اراده ای آهنین و پیشبند به سبك پرنسس برای مادران و دختران طراحی می شوند.

پیشبند به سبك سیاره این باور را تلقین می كند كه با آشپزی می توان معشوق خود را تحت تاثیر قرار داد. این زنان، به دلیل آن جیزی كه می آفرینند، محبوب هستند.

 

این بسته بندی من است!


پیشبند به سبك شكوفه آلو برای زنانی طراحی شده است كه ظاهری سخت و درونی غنی از احساسات لطیف دارند. این زنان با اعتماد به نفس بالای خود نیازی به شنیدن عقاید دیگران ندارند. یك زن می تواند در عین برخورداری از اراده ای آهنین پیش چشم هزاران نفر، زیبا ترین زن در قلب یك مرد باشد.

 

این بسته بندی من است!


پیشبند به سبك پرنسس در دو سایز كوچك و بزرگ طوری طراحی شده است كه امكان همراهی مادر و دختر در كشف دنیای آشپزی با یكدیگر را فراهم می كند.

 

این بسته بندی من است!


یك كمپین دیجیتال در وب سایت اجتماعی Weibo و WeChat نیز امكان طراحی پیشبند های منحصر به فرد توسط اشخاص مختلف و بحث راجع به حرف های كلیشه ای و سنتی رایج درباره نقش زنان چینی در آشپزخانه را به وجود می آورد. برای اطلاع رسانی بیشتر درباره كمپین فوق، مدل های مختلف این پیشبند ها در جعبه های تبلیغاتی مترو در قالب یك بازارچه خیریه به نمایش گذاشته شدند كه افراد می توانند با مشاركت در زمینه طراحی پیشبند های جدید Liu Yue Xian، خلاقیتشان را شكوفا كنند.



شارژ سریع موبایل