امین شجاعی يكشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۰

وقتی به آلفا رومئو فكر می كنید، در وهله نخست چه رنگی در ذهن شما تداعی می شود؟ كمپین جدید این خودروساز لوكس ایتالیایی بر روی رنگ قرمز و نماد آن نزد مشتریان در سرتاسر جهان تمركز می كند.

 

قرمز شما را یاد چه چیز می اندازد؟

 

آژانس تبلیغاتی Doner قبل از راه اندازی این كمپین در رسانه های سنتی، آن را در اینستاگرام و توییتر برگزار كرد. در پی تشویق طرفداران آلفا رومئو به عكسبرداری از هر چیز مرتبط با رنگ قرمز، از آن ها خواسته شد تا این تصاویر را با استفاده از هشتگ #MadeOfRed بفرستند.

خواه این تصویر یك دسته گل رز، شعله های فروزان آتش یا یك پروانه آماده پرواز باشد، ثبت ماهیت این احساسات برانگیخته شده توسط رنگ قرمز در این جا اهمیت دارد. بهترین محتوای ایجاد شده توسط كاربران در اكانت رسمی آلفا رومئو برای ادغام در یك پالت "Made of Red" مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

 

قرمز شما را یاد چه چیز می اندازد؟

 

قرمز شما را یاد چه چیز می اندازد؟

 

قرمز شما را یاد چه چیز می اندازد؟

 

انگیزه راه اندازی چنین كمپینی از هدف آلفا رومئو برای سبقت گرفتن از رقبا و تقویت روابط میان طرفداران و برند سرچشمه می گیرد. به گفته دیوید آمستل، مدیر امور مشتریان گروه در Doner، آلفا رومئو در بازاری بسیار شلوغ با دیگران رقابت می كند كه در آن جا گاهی اوقات برای رانندگان شناسایی خودشان با این برند، نیز سخت است. آن ها از رسانه های اجتماعی به عنوان جایی برای مشاركت طرفدران و همچنین همكاری آن ها با برند بهره می گیرند.

نیكی اوستن، مدیر ارتباطات برند آلفا رومئو خاطرنشان كرد كه چگونه رنگ قرمز جزئی جدانشدنی از هویت احساسی و آتشین آن به شمار می رود و كمپین "Made of Red" نیز با هدف زندگی بخشیدن به احساسات متنوعی كه افراد هنگام رانندگی با یك خودروی آلفا رومئو با آن ها مواجه می شوند، تلاش خواهد كرد.



شارژ سریع موبایل