ندا نیک روش يكشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۰

عطش مبارزه: زاغ مقلد قسمت اول (Hunger Games: Mockingjay part 1 )

زمان اکران : 30 آبان 1393 ( 21 نوامبر 2014 )

کارگردان: فرانسیس لارنس

بازیگران: جنیفر لارنس - جاش هاچرسون - لیام همسوورث - فیلیپ سیمور هافمن - الیزابث بنکس و ....

درباره فیلم : قسمت سوم از مجموعه فیلم های عطش مبارزه که درواقع قسمت اول از کتاب سوم می باشد، ماجراهای کتنیس اوردین را روایت می کند که حالا از کاپیتول فرار کرده و به منطقه 13 برده می شود جایی که او را آماده مبارزه با حکومت دیکتاتوری کاپیتول می کنند.

با توجه به استقبال بسیار خوب منتقدان و تماشاگران از دو قسمت اول و فروش 408 و 424 میلیون دلاری دو قسمت پیشین انتظار فروشی در همین حدود برای این فیلم می شود. اما با توجه به اینکه در واقع این قسمت بخش نخست کتاب سوم می باشد وسال آینده با نمایش قسمت آخر کامل می شود انتظار فروشی بین 350 تا 400 میلیون دلار برای فیلم می شود.

پیش بینی فروش داخلی: 385 میلیون دلار

 

 پیش بینی فروش تعطیلات 2014 سینماهای هالیوود

 

میان ستاره ای (Interstellar )

زمان اکران : 16 آبان 1393 ( 7 نوامبر 2014 )

کارگردان: کریستوفر نولان

بازیگران: متیو مک کوناهی - آن هاتاوی - وس بنتلی - جسیکا چستین و ...

درباره فیلم : داستان در آینده ای نه چندان دور اتفاق می افتد که زمین در حال مرگ است و بقای نژاد بشر در گرو تعدادی فضانورد است که با استفاده از یک سیاهچال فضایی قرار است سیاره ای برای سکونت انسان پیدا کنند.

سه فیلم آخر نولان یعنی دو قسمت بتمن و تلقین فروش 3 میلیارد دلاری در جهان داشته اند و منتقدان نیز روی خوشی به فیلم ها نشان داده اند. هرچند که در نقد های منتشر شده نظرات متفاوت می باشد. منتقدان فیلم را پسندیده اند اما نه در حد فیلم دیگر این ژانر یعنی جاذبه ( متااسکور فیلم 73 می باشد) . البته نولان سیل عطیم طرفداران خود را دارد که فقط اسم این کارگردان کافیست تا فیلم امید به فروش های 700 - 800 میلیونی داشته باشد.

پیش بینی فروش داخلی: 265 میلیون دلار

 

 پیش بینی فروش تعطیلات 2014 سینماهای هالیوود

 

هابیت: نبرد پنج ارتش (Hobbit: The Battle of the Five armies)

زمان اکران : 29 آذر 1393 ( 17 دسامبر 2014 )

کارگردان: پیتر جکسون

بازیگران: مارتین فریمن - یان مک کلین - ریچارد آرتیمیج - اوانجلین لیلی و ....

درباره فیلم : قسمت اول هابیت 25 درصد از قسمت سوم ارباب حلقه ها کمتر فروش کرد (303 میلیون دلار) و قسمت دوم هابیت 15 درصد از قسمت اول کمتر فروخت (258 میلیون دلار). با این احتساب و با توجه به این نکته که برعکس دو سال گذشته هابیت تنها فیلم بزرگی نیست که در دسامبر اکران می شود (مهاجرت: خدایان و شاهان - در داخل جنگل - شبی در موزه 3) برای این فیلم فروش کمتری نسبت به دو قسمت قبل پیش بینی می شود.

پیش بینی فروش داخلی: 235 میلیون دلار

 

 پیش بینی فروش تعطیلات 2014 سینماهای هالیوود

 

قهرمان بزرگ شماره 6 (Big Hero 6)

زمان اکران : 16 آبان 1393 ( 7 نوامبر 2014 )

کارگردان: دان هال - کریس ویلیامز

صداپیشگان: رایان پاتر - اسکات ادکیز - جیمی چانگ و ..

.درباره فیلم : داستان درباره پسر بچه ایی به نام هیرو هامادا است که دوستی با یک روبات پلاستیکی به نام بی مکس برقرار می کند و با دوستانش گروهی از سوپر قهرمان ها را تشکیل می دهند.

شش قهرمان بزرگ فیلمی دیگر از کمپانی دیزنی است که جدا از استودیوی پیکسار انیمیشن تولید می کنند. انیمیشن های موفقی مانند پیچش (200 میلیون دلار) , رالف خرابکار (189 میلیون دلار) و البته یخ زده (400 میلیون دلار).

به نظر می رسد شش قهرمان بزرگ باید فروشی در حدود رالف خراب کار داشته باشد.

پیش بینی فروش داخلی: 215 میلیون دلار

 

 پیش بینی فروش تعطیلات 2014 سینماهای هالیوود

 

در جنگل (Into The Woods)

زمان اکران : 4 دی 1393 ( 25 دسامبر 2014 )

کارگردان: راب مارشال

بازیگران: مریل استریپ - امیلی بلانت - آنا کندریک - جانی دپ - کریس پاین و ....          

درباره فیلم : فیلمی موزیکال که دربردارنده کاراکتر های معروف داستان های کودکان مانند راپونزل, سیندرلا, شنل قرمزی و جک ساقه لوبیا است.

در داخل جنگل در ادامه فیلم های کمپانی دیزنی مانند پیچیده, یخ زده و شریر ساخته شده. همگی این فیلم ها بالای 200 میلیون دلار فروش داشته اند. فیلم از نمایشی در برادوی با همین عنوان برگرفته شده و توسط کارگردانی ساخته شده که تجربه قوی در فیلم های موزیکال داشته (شیکاگو - 9). باید توجه داشت در دهه گذشته هیچکدام از فیلم های موزیکال بالای 150 میلیون دلار فروش نداشته اند. بینوایان 148 میلیون دلار - مامامیا 144 میلیون دلار و افسون شده 127 میلیون دلار. گرچه به نظر می رسد با کارگردان کاربلدی مانند مارشال و قدرت ستاره ای فیلم فروش قابل توجه ای داشته باشد.

پیش بینی فروش داخلی: 140 میلیون دلار

 

 پیش بینی فروش تعطیلات 2014 سینماهای هالیوود

 

پنگوئن های ماداگاسکار (Penguins of Madagascar)

زمان اکران : 5 آذر 1393 ( 26 نوامبر 2014 )

کارگردان: اریک دارنل - سایمون جی اسمیث

بازیگران: بندیک کامبربچ - کن جئونگ - جان مالکوویچ و ....

درباره فیلم : بزرگترین تیم جاسوسی دنیا به دنیا نیامده اند بلکه ساخته شده اند. در این فیلم راز به وجود آمدن بزرگترین جاسوس های دنیا یعنی اسکیپر, کووالسکی, ریکو و سرباز را کشف می کنید.

بعد از شرک، سری فیلم های ماداگاسکار پرفروش ترین انیمیشن های کمپانی دریم وورکس بوده اند و قسمت سوم آن با فروش 216 میلیون دلار پرفروش ترین آنها. دریم وورکس به جای ساخت قسمت چهارم تصمیم گرفت فیلمی جدا برای   شخصیت های محبوب این سری فیلم ها بسازد. کاری که برای شخصیت گربه چکمه پوش سری فیلم های شرک نیز انجام گرفت و جواب داد. با توجه به فروش 149 میلیون دلاری گربه چکمه پوش فروشی در این حدود برای پنگوئن های ماداگاسکار پیش بینی می شود.

پیش بینی فروش داخلی: 135 میلیون دلار

 

 پیش بینی فروش تعطیلات 2014 سینماهای هالیوود

 

مهاجرت: خدایان و شاهان (Exodus: Gods and Kings)

زمان اکران : 31 آذر 1393 ( 12 دسامبر 2014 )

کارگردان: رایدلی اسکات

بازیگران: کریستین بیل - جوئل اجرتون - سیگورنی ویور - بن کینگزلی - گلشیفته فراهانی و ....   

درباره فیلم داستان قیام موسی ( ع ) بر علیه فرعون رامیسس و مهاجرت 600 هزار برده از مصر با رهبری موسی ( ع ).

فیلم مهاجرت بعد از 9 ماه از اکران فیلم نوح به کارگردانی دارن آرنوفسکی به سینماها رسیده. نوح به فروشی 101 میلیون دلاری دست پیدا کرد. هردو فیلم بر اساس داستان های مذهبی می باشد و البته مهاجرت از قدرت ستاره ای بیشتری برخوردار است و به احتمال قوی فروش بالاتری را تجربه خواهد کرد.

پیش بینی فروش داخلی: 130 میلیون دلار

 

 پیش بینی فروش تعطیلات 2014 سینماهای هالیوود

 

شبی در موزه: راز مقبره (Night at the Musem: Secret of Tomb)

زمان اکران : 28 آذر 1393 ( 19 دسامبر 2014 )

کارگردان: شاون لوی

بازیگران: بن استیلر - رابین ویلیامز - اوون ویلسون - استیو کوگان و...

درباره فیلم : هشت سال پس از اولین شبی در موزه با فروش فوق العاده 250 میلیون دلاری سرانجام قسمت سوم اکران خواهد شد. آیا موفقیت قسمت اول تکرار خواهد شد. احتمالا خیر. قسمت دوم در سال 2009 با 29 درصد فروش کمتر یعنی 177 میلیون دلار مواجه شد. فیلم پنج و نیم سال بعد از قسمت دوم اکران می شود که زمان نسبتا زیادی می باشد و البته در فصلی پر رقابت. فیلم اما از حضور رابین ویلیامز فقید در فیلم بهره می گیرد که می تواند وداعی برای طرفداران او باشد.

پیش بینی فروش داخلی: 120 میلیون دلار

 

 پیش بینی فروش تعطیلات 2014 سینماهای هالیوود

 

نشکسته (Unbroken)

زمان اکران : 4 دی 1393 ( 25 دسامبر 2014 )

کارگردان: آنجلینا جولی

بازیگران: جک اوکانل - دامهال گلیسن - گرت هدلند و ....

درباره فیلم : فیلم هایی که در مورد جنگ جهانی دوم در این اواخر اکران شده اند فروش قابل توجهی نداشته اند. مردان تاریخی و خشم که فروشی در حدود 80 میلیون دلار داشته اند. اما این موضوع در مورد نشکسته کمی متفاوت است. فیلم از آنجلینا جولی در پشت دوربین بهره می برد . همچنین معمولا فیلم هایی که بر اساس رمان ساخته می شوند با اقبال بیشتری در فروش رو به رو خواهند شد.

پیش بینی فروش داخلی: 105 میلیون دلار

  

 پیش بینی فروش تعطیلات 2014 سینماهای هالیوود

 

رئیس های وحشتناک 2 (Horrible Bosses 2)

زمان اکران : 5 آذر 1393 ( 26 نوامبر 2014 )

کارگردان: شان اندرز

بازیگران: جیسون بیتمن - جیسون سیدکس - چارلی دی - جنیفر انیستون - جیمی فاکس و ...

درباره فیلم : دیل, کورت و نیک تصمیم می گیرند تا بیزینس خودشان را راه اندازی کنند اما سرمایه گذارشان آنها را دور می زند به همین خاطر تصمیم می گیرند اورا بدزدند و...

قسمت اول رئیس های وحشتناک یکی از فیلم های پرفروش تابستان سال 2011 بود با فروشی 117 میلیون دلار بود. بنابراین ساخت قسمت دوم از همان زمان در دستور ساخت کمپانی برادران وارنر قرار گرفت. قسمت دوم کمدی های موفق همیشه موفق نشان نداده اند. اما بوده اند نمونه هایی مانند 22 خیابان جامپ که از قسمت اول فروش بیشتری داشته اند.

پیش بینی فروش داخلی: 100 میلیون دلار

  

 پیش بینی فروش تعطیلات 2014 سینماهای هالیوود

 

آنی (Annie)

زمان اکران : 28 آذر 1393 ( 19 دسامبر 2014 )

کارگردان: ویل گلاک

بازیگران: جیمی فاکس - کامرون دیاز - رز بایرن و ....

درباره فیلم : آنی یک بچه شاد بی سرپرست است که در خیابان های نیویورک زندگی می کند. او توسط پدر و مادرش در بچگی رها شده اما او امید دارد آنها روزی بازگردند و ....

دیزنی و سونی معمولا فیلم های موزیکال خود را در ماه دسامبر اکران می کنند. آنی یک ماه دیرتر از زمان اکران در جنگل، دیگر موزیکال این تعطیلات، اثرشان را اکران می کنند. آنی مانند در جنگل از تئاتر های برادوی می باشد اما محبوبیت بیشتری دارد. آنی از قدرت ستاره ای کمتری برخوردار است و زمان دیرتر نمایش آن امتیاز منفی است نسبت به فیلم مشابه یعنی در جنگل.

پیش بینی فروش داخلی: 95 میلیون دلار

 

 پیش بینی فروش تعطیلات 2014 سینماهای هالیوود

 

مصاحبه (Interview)

زمان اکران : 4 دی 1393 ( 25 دسامبر 2014 )

کارگردان: سث روگن - ایوان گلدبرگ

بازیگران: جیمز فرانکو - سث روگن - لیزی کاپلان و ....               

درباره فیلم : دیو و آرون یک برنامه شوی تلویزیونی را می گردانند. زمانی که آنها متوجه می شوند کیم جونگ اون دیکتاتور کره شمالی طرفدار برنامه آنهاست تصمیم می گیرند به کره سفر کنند برای انجام یک مصاحبه. اوضاع زمانی سخت می شود که سیا آنها را استخدام می کند تا کیم جونگ اون را بکشند.

مصاحبه درست هفت ماه بعد از همسایه ها پرفروش ترین فیلم سث روگن با فروش 150 میلیون دلاری روانه سینماها می شود. این فیلم همچنین دومین همکاری روگن و گلدبرگ بعد از این پایان است (100 میلیون دلار) می باشد. در این فیلم روگن از همراهی دوست صمیمی خود جیمز فرانکو نیز بهره می برد که در این چند سال زوج این دو نفر با استقبال طرفدارانشان رو به رو بوده است.

پیش بینی فروش داخلی: 90 میلیون دلار

 

 پیش بینی فروش تعطیلات 2014 سینماهای هالیوود



شارژ سریع موبایل