پردیس احمدی پنجشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۵

هر قسمت از سریال «بازی تاج و تخت» که پخش می شود تمام اینترنت پر می شود از خبرهای مربوط به این سریال و مردم در شبکه های اجتماعی مختلف به بحث درباره این سریال می پردازند.

این اتفاقی است که تقریبا در مورد تمام سریال های مهم می افتد. این روزها اهمیت سریال ها اگر از فیلم های سینمایی بیشتر نباشد، کمتر نیست. به خصوص که روز به روز هم به تعداد مخاطبان سریال ها افزوده می شود.

سایت «7 فاز» به نقل از توتال فیلم فهرست سریال هایی که منتشر کرده که سال 2014 از شبکه های مختلف پخش می شوند و احتمالا می توانند حسابی جریانساز باشند و طرفدار پیدا کنند.


کارآگاه حقیقی (True Detective)

یک بار برای همیشه اینجا ثابت می شود که نام های بزرگ هالیوود هم می توانند در تلویزیون دیده شوند: «کارآگاه حقیقی» محصول همکاری ماتیو مک کاناهی و وودی هارلسون در نقش دو کارآگاه است که پی شکار یک قاتل سریالی هستند، پرونده ای که 17 سال است حل نشده باقی مانده.

 

سریال هایی برای تمام فصول


چرا برای دیدنش لحظه شماری می کنیم؟

پیش از این نامش به عنوان سریال اصلی سال 2014 برده شده است و البته جای تعجب هم ندارد: مک کاناهی و هارلسون یکی از مهیج ترین نقش آفرینی هایشان را در نقش دو مرد که گرفتار مسئله ای غیرعادی شده اند به نمایش می گذارند.

امپراطوری بوردواک (Boardwalk Empire)

درام دوران ممنوعیت الکل ترنس وینتر امسال برای پنجمین و متاسفانه آخرین فصل خود به تلویزیون بازگشته است. فصل پنجم با تمرکز بر روی صعود و سقوط ناکی تامپسون (استیو بوشمی) و حرفه سیاسی اش ار همان ابتدا مورد توجه منتقدان و تماشاگران قرار گرفته و از نظر هر دو گروه یک موفقیت تلقی شده است.

 

سریال هایی برای تمام فصول


چرا برای دیدنش لحظه شماری می کنیم؟

متاسفانه همانطور که سریال به پایان خود نزدیک می شود، ما هم بی صبرانه منتظریم ببینیم که بالاخره پایان کار چگونه خواهد بود. وینتر وعده داده است که پایان بندی قطعا قدرتمند و هیجان انگیز خواهد بود و البته ما هم بعد از آن شکل وحشی و بی رحمانه ای که او به به فصل چهارم پایان داد کاملا به وعده هایش ایمان داریم.

آرچر (Archer)

خالق داستان اظهار داشته که اثرش به شکلی عامدانه تیره و مبهم است. کثیف ترین و سیاه ترین انیمیشن چند وقت اخیر حالا وارد فصل پنجمش شده و مثل همیشه مفرح و خنده دار است. استرلینگ آرچر یک مامور مخفی باوقار، شیک و در عین حال دارای بیماری شدید روانی است که در دستگاه اطلاعاتی محرمانه مادر سلطه جویش مالوری است و برای او کار می کند.

 

سریال هایی برای تمام فصول


چرا برای دیدنش لحظه شماری می کنیم؟

در فصل پنجم شاهد چرخشی جدید در روند داستان هستیم. سازمان بین المللی اطلاعات سری که اقامتگاه آرچر هم بود منحل می شود و دار و دسته خلافکاران با استفاده از یک ذخیره قدیمی کوکایین، یک کارتل مواد مخدر راه می اندازند و سریال را در مسیر تبدیل شدن به یک «برکینگ بد» دیگر قرار می دهند. برای لذت بردن از شوخی های کنایه آمیز، کامنت های زننده و تند و تیز سیاسی و بسیاری از ارجاعات ادبی دیگر به تماشای این سریال بنشینید.

مسیر خونین (The Red Road)

مارتین هندرسون و جیسون موموا رهبری این درام جسورانه را برعهده دارند و در نهایت هم زوج عجیب و غریبی را می سازند: یک کلاهبردار و یک پلیس که هر یک مجبور شده اند برای دستیابی به اتحادی غیرمحتمل قشون همیشه در حال جنگ خود را با جبهه مقابل آشتی دهند.

 

سریال هایی برای تمام فصول


چرا برای دیدنش لحظه شماری می کنیم؟

سریال توسط ارون گوزیکوفسکی خالق فیلم «حبس شدگان» (Prisoners) نوشته شده و قرار است یکی از مجموعه های تلویزیونی قدرتمند ولی کم حجم تقویم سال 2014 مان باشد. گرچه خبرهایی در مورد پخش سریال از یکی از شبکه های انگلستان به گوش می رسد، اما شبکه ساندنس هم به عنوان یکی از گزینه های احتمالی مطرح است که این می تواند خبر خوبی برای ما باشد، چرا که پیش از این سریال های خوبی چون «برفراز دریاچه» و «بازگشته» را از ساندنس دیده ایم.

از دست رفته (Tooken)

کمدین محبوب، تینا فی به الی کمپر می پیوندد تا در کمدی جدید ان بی سی بازی کند: داستان زنی که تلاش می کند زندگی اش را پس از رهایی جستن از یک آیین دشوار، دوباره بسازد.

 

سریال هایی برای تمام فصول


چرا برای دیدنش لحظه شماری می کنیم؟

یک سال بیشتر از خداحافظی با ROCK30 می گذرد و ما همگی دلتنگ دیدن تینا فی و نوشته های بی عیب و نقص او در تلویزیون شده ایم. فی به همراه همکار نویسنده اش در ترقی راک یعنی رابرت کارلاک بازگشته است تا پروژه ای را کلید بزند که به گفته NBC اثری بی پروا و جسور، احساسی و هوشمندانه خواهد بود.

باور کن (Believe)

دختری کوچک با توانایی های خاص ذهنی و روانی، در حال فرار از تشکیلاتی شیطانی است که می خواهد او را برباید و از قدرت هایش استفاده کند. جک مک لافلین پا به پای جانی سکویا که یک مجرم فراری است و توانسته با وعده در امان نگاه داشتن دخترک اعتمادش را به دست آورد، در این سریال می درخشد. «باور کن» در ژانر علمی - تخیلی است و به زودی از شبکه NBC پخش می شود.

 

سریال هایی برای تمام فصول


چرا برای دیدنش لحظه شماری می کنیم؟

در صورتی که هنوز قصه سریال لذتبخش به نظر نمی رسد، بهتر است به دو نام جی.جی.آبرامز به عنوان تهیه کننده و آلفونسو کوآرون کارگردان «جاذبه» به عنوان کارگردان و نویسنده اشاره کرد. بخش بزرگی از موفقیت مجموعه وابسته به بازی ستاره جوانش است اما با توجه به چیزی که در تریلر دیده ایم ستاره کوچک ما هنوز راه درازی در پیش دارد.

گرانبها (The Knick)

استیون سودربرگ برای ساختن سریال تر و تازه خود به شبکه سینماکس آمده است. داستان در نیویورک سال های دهه 1900 اتفاق می افتد و ستاره اصلی اش کلایو اوون است.

 

سریال هایی برای تمام فصول


چرا برای دیدنش لحظه شماری می کنیم؟

سودربرگ تنها به نوشتن فیلمنامه قانع نشده است و در تک تک اپیزودها خود شخصا سکاندار درام پزشکی است. سریال تلاش کارکنان بیمارستان نیکرباکر برای نجات جان انسان ها را نشان می دهد، آن هم بدون در اختیار داشتن داروها و تجهیزات پزشکی مدرن و پیشرفته.



موضوعات داغ


شارژ سریع موبایل