سارا قاسمی پنجشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۳ - ۰۵:۴۰

آیا كسی هست كه ملوان زبل با آن پیپ و بازوان و ساعد كلفت اش را نشناسد و یا او را دوست نداشته باشد؟ خب باید به كسانی كه او را دوست داشتند، مژده بدهیم كه گنادی تارتاكوفسكی انیمیشن ساز در نظر دارد تا سال 2016 جدیدترین نسخه از این انیمیشن را راهی سالن های سینما كند. در این سری جدید ملوان زبل دیگر فقط عاشق اسفناج نیست و حالا عشق حقیقی اش چیزی فراتر از اسفناج است. این عشق در واقع همان دخترك لاغر اندام كارتون های قبلی اوست كه الیو اویل (روغن زیتون) نام دارد.

 

به گزارش مووی مگ به نقل از بانی فیلم، آنها در این فیلم جدید یك دشمن هم دارند كه نامش بلوتو است. فیلم از تصاویری كه از هم اكنون از آن منتشر شده رنگ و لعابی خوب دارد و پرجلوه نشان می دهد. ملوان زبل با آنچه كه قبلاً دیده بودیم فرق چندانی حداقل در ظاهر ندارد. روی بازو و ساعد او خالكوبی لنگر كشتی دیده می‌شود و همچنان كنسرو اسفناج را با یك دست باز می‌كند و آن را می خورد. هرچند كه به طور معمول هیچ گیاهخواری در جهان علاقه ای به سبزیجات كنسروی ندارد. با این حال به نظر می رسد سازندگان فیلم علاقه ای به تغییر عادات این كاراكتر دوست داشتنی ندارند.

 

«ملوان زبل» برای تار تا كوفسكی از آن پروژه هایی است كه همیشه آرزویش را داشته است و از زمان «جنگ ستارگان: جنگ كلون» آرزوی ساخت آن را داشته است. این آرزو پس از اینكه او به همراه خانواده اش از روسیه به آمریكا مهاجرت كرد، پررنگ تر شد. تا اكنون كه به مرحله اجرا رسیده است.
«ملوان زبل» كه سال 2016 عرضه می‌شود، به صورت سه بعدی در حال ساخت است. این اولین حضور این كاراكتر محبوب روی پرده سینما از سال 1980 به این سوست.



موضوعات داغ


شارژ سریع موبایل