ندا نیک روش دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۰

چهار سال پس از اکران فیلم شبکه اجتماعی به کارگردانی دیوید فینچر، مارک زوکربرگ بالاخره درباره این فیلم صحبت کرد. به نقل از کافه سینما،مارک زوکربرگ در جلسه پرسش و یاسخی که دو روز پیش برگزار شد، در پاسخ سوالی یکی از حضار که درباره فیلم شبکه اجتماعی پرسیده بود، حرف های جالبی مطرح کرد

.مدیر ۳۰ ساله فیس بوک، گفت که چند سالی است به این فیلم فکر نکرده است و برای مدتی سعی کرده است آن را از ذهنش خارج کند و در واقع به نوعی شبکه اجتماعی را بلاک کند.

او گفت این بسیارهیجان انگیز است فیلمی که قرار است درباره خودت باشد را ببینی، اما این فیلم فقط قرار بوده درباره من باشد و به مرحله حقانیت درباره من و خلق فیس بوک نرسیده است.

زوکربرگ در ادامه صحبت هایش گفت: به نظرم اینکه یک فیلم فقط راجع به برنامه نویسی و خلق یک شبکه اجتماعی الکترونیکی باشد ، برای جذب مخاطب کافی نیست و به همین دلیل، باید چیزهای دیگری در آن ادغام شود تا به جذابیت یک فیلم سینمایی دست پیدا کند.

مارک زوکربرگ که به نظر می رسد از فیلم شبکه اجتماعی راضی نیست گفت: در فیلم سعی شده، نکات جزیی و ظریفی چون چگونگی تشکیل دفتر به درستی و جذابیت بیان شود، اما در بیان نکته و انگیزه اصلی من از خلق فیس بوک، نادرست عمل می کند.

زوکربرگ گفت: هدف من از تشکیل شبکه اجتماعی، کمک به مردم جهان برای نزدیک تر کردن آنها به هم بوده است، اما جوری نشان داده می شود که انگار من برای جذب دختران این کار را کرده ام.

مارک زوکربرگ که با دوست قدیمی اش ازدواج کرده است، ضمن بیان این نکته گفت، من با دوست قدیمی ام که بیش از ده سال در کنار هم هستیم، ازدواج کرده ام.

حتی قبل از تشکیل فیس بوک هم، پریسلا چان، در کنار من بود، پس چطور در فیلم نشان داده می شود که هدفم از فیس بوک، جذب دختران بوده است؟ چنین موضوعی احساساتم را جریجه دار کرده است

به گزارش کافه سینما، مارک زوکربرگ در انتهای صحبتش گفت: تا به حال با نویسنده و هیچ کدام از سازنگدان آن فیلم ملاقات نکرده ام. تنها چندی پیش در یک تاک شو تلویزیونی با بازیگر نقش خودم، جسی آیزنبرگ دیدار داشتم. به نظرم او کمی از مواجهه با من می ترسید، اما من به هر حال تلاش کردم مهربان باشم



موضوعات داغ


شارژ سریع موبایل