پردیس احمدی شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۰۶:۰۰

فیلم سینمایی «اژدهای سرخ» برنده تندیس طلایی نخستین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم جاده ابریشم در کشور چین شد.

اژدهای سرخ روی فرش قرمز اولین جشنواره جهانی فیلم راه ابریشم راه یافت و برنده تندیس طلایی نخستین دوره جشنواره بین المللی فیلم جاده ابریشم در کشور چین شد.

مسعود جعفری بازیگر نقش اول مرد در این فیلم به روی فرش قرمز رفت تا بار دیگر توانمندی ایرانیها را به رخ جهانیان بکشد.

در این جشنواره 147 فیلم از  26 کشور جهان ازجمله چین ، هنگ کنگ، تایوان، روسیه، هند، کره جنوبی، ارمنستان، ژاپن، قزاقستان، اندونزی، ترکیه، نپال، فیلیپین، اردن، گرجستان، فلسطین، سنگاپور، آذربایجان، قرقیزستان، سوریه، ازبکستان ،تایلند، فرانسه، ایران، بحرین، ایالات متحده آمریکا، تیمور شرقی، سریلانکا  به مدت شش روز بایکدیگر به رقابت پرداختند.

فیلم سینمایی رزمی (کونگ فو) ایران با نام «اژدهای سرخ» به کارگردانی احمد راستگو و با بازی مسعود جعفری و شراره رخام، از ایران به مدت 5 روز در سینما های جشنواره به نمایش درآمد.

مراسم اختتامیه این جشنواره با حضور هنرمندان بزرگ از سراسر جهان و با استقبال مسئولین کشور چین و جمع کثیری از علاقمندان در شهر «شی ان» برگزار شد.

41 فیلم از 147 فیلم نامزد دریافت جام طلایی جاده راه ابریشم شدند که پس از داوری فیلم اژدهای سرخ توانست توسط مسعود جعفری این جام طلایی را دریافت کند.در مراسم اختتامیه فیلم‌های منتخب پس از قرار گرفتن بر روی فرش قرمز حمایت خود را از این جشنواره اعلام کردند. در این میان مسعود جعفری با فیلم اژدهای سرخ به کارگردانی احمد راستگو تندیس طلایی فیلم برتر جشنواره را از آن کشورمان کرد.

اژدهای سرخ محصول مشترک ایران و چین است که اولین فیلم تمام ورزشی و رزمی کشورمان محسوب می شود.

اژدهای سرخ توسط شرکت پویا پخش پیشرو نیما در روزهای آینده در سراسر کشور توزیع خواهد شد.



موضوعات داغ


شارژ سریع موبایل