ندا نیک روش چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۰۵:۰۰

تئاتر پارودی «جیغ» براساس مجموعه فیلم‌های ترسناکی به همین نام روی صحنه می‌رود. نمایش موزیکال «جیغ!» که پارودی نسخه سینمایی فیلمی به همین نام به کارگردانی وس کریون است از 11 اکتبر (19 مهر) در لس آنجلس روی صحنه می‌رود. در این نمایش سارا هایلند بازیگر سریال «خانواده مدرن» و نیک.ل پارکر، بازیگر نمایش «شرور» حضور دارند.متن این نمایش را که با فیلم‌های «جیغ» شوخی می‌کند، مایکل گان و ریچارد رجیستر نوشته‌اند.

 

این نمایش بطور رسمی 18 اکتبر (26 مهر) روی صحنه می‌رود و تا یک ماه اجرا دارد.در این نمایش میسی پایل (بازیگر فیلم «آرتیست»)، جینیفر کینگ (بازیگر نمایش «کولی»)، الکس الیس بازیگر نمایش «اگر می‌تونی من رو بگیر»)، کریستین لاکین (صداپیشه سریال «مرد خانواده»)، گوئن هولندر (بازیگر نمایش «زنان کوچک»)، جونا پلات (بازیگر نماش «مو»)، بنجامین شریدر (بازیگر نمایش «کتاب مورمون»)، جیمی ری بنت (بازیگر فیلم «سفر ستاره‌ای»)، تام لنک (بازیگر سریال «بافی قاتل خون‌آشام‌ها») و کارلی جیبسن (بازیگر نمایش «بچه ننه» و «اسپری مو») بازی می‌کنند.



«جیغ!» بازگویی غلوآمیز ماجراهای دو نوجوان است که نقشه قتل یکی از دوستان خود را می‌ریزند و در این بین برای هیجان‌انگیز شدن و ترسناک کردن ماجرا دست به هر کاری می‌زنند. در این اجرا روی صحنه خون‌ریزی می‌بینید و ماسک معروف جیغ هم جذای خود را به ماسکی مضحک داده است.این نمایش را برایان پی. کندی کارگردان می‌کند.

 

اولین قسمت «جیغ» در سال 1996 ساخته شد، کارگردان فیلم وس کریون بود و فیلمنامه را کوین ویلیامسون نوشته بود. فیلم به یکی از موفق‌ترین فیلم‌های ترسناک تاریخ سینما بدل شد. شهرت این فیلم ارجاعات مختلف آن به دیگر فیلم‌های ترسناک و خون‌ریزی‌های متعددش بود. این فیلم در گیشه موفق بود و چهار دنباله برای آن ساخته شد.



موضوعات داغ


شارژ سریع موبایل