ندا نیک روش دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۰

اگر شما مانند اکثر خانم ها باشید، دوست دارید همیشه چشم های درشت تری داشته باشید. با وجودیکه ما نمی توانیم از نظر ژنیکی ظاهرمان را تغییر دهیم، اما خوشبختانه با حقه های آرایشی و گریم می توانیم کاری کنیم تا چشم ها درشت تر به نظر برسند. درحقیقت اگر به عکس های ستاره ها که بدون آرایش گرفته شده دقت کرده باشید، متوجه شده اید که چشم های آنها نسبت به عکس های مجله ای و  وقتی روی فرش قرمز هستند چقدر ریز تر است.در اینجا می توانید با استفاده از راهکارهای ساده آرایشی چشم های خود را درشت تر نشان دهید.

 

۱- از فرمژه استفاده کنید.

یکی از ساده ترین آرایش های چشم فر کردن مژه هاست. برای اینکه همیشه ظاهر چشم ها درشت تر دیده شوند از فرمژه به طرز درستی استفاده کنید. خیلی مهم است که قبل از ریمل زدن فرمژه را استفاده کنید! اگر یادتان رفت قبل از ریمل زدن این کار را بکنید، پس صبر کنید تا ریمل کاملا خشک شود و بعد فرمژه بزنید. اگر در اواسط روز احساس کردید که مژه هایتان کمی حالت خود را از دست داده است و مثل اول صبح که آرایش کردید نیست، می توانید دوباره فرمژه بزنید؛ چرا که ریمل تان هم دیگر کاملا خشک است.

 

 درشت کردن چشم ها با آرایش


۲- به مژه های پایینی هم ریمل بزنید.

خیلی از خانم ها فکر می کنند نیازی نیست به مژه های پایین ریمل بزنند. با این حال اکثر آرایشگران حرفه ای باور دارند که ریمل زدن به مژه های پایینی به درشت تر نشان دادن چشم ها کمک می کند. البته نکته حرفه ای کار این است که بدانید چقدر ریمل برای مژه های پایین استفاده کنید! ابتدا باید مژه های بالای هر چشم را ریمل بزنید، سپس همان مقدار ریملی که روی فرچه مانده را (بدون اینکه دوباره داخل قوطی ریمل کنید) را روی مژه های پایین بکشید. برای داشتن ظاهر زیبا برس ریمل را عمودی نگه داشته و از زیر و روی مژه های پایین بکشید.


۳- مژه های مصنوعی برای مهمانی های شب

اگر می خواهید یک مهمانی شب رویایی داشته باشید، باید مژه مصنوعی را امتحان کنید. اکثر بازیگران برای مناسبت های مهم مژه مصنوعی استفاده می کنند. اگر بلد باشید از آنها درست استفاده کنید، مژه هایتان ظاهری زیبا و طبیعی خواهد داشت. در بعضی از فروشگاه های بزرگ لوازم آرایشی طرز استفاده از مژه مصنوعی را بهتان یاد می دهند. اما خیلی مهم است که چند روز قبل از رفتن به مهمانی گذاشتن مژه روی چشم ها را تمرین کرده باشید. اگر احساس می کنید مژه مصنوعی هایتان زیادی بلند است می توانید با قیچی آنها را کوتاه کنید و بعد استفاده کنید.


۴- خط چشم سفید را در محل درست استفاده کنید

یکی دیگر از روش ها برای درشت نشان دادن چشم استفاده از مداد چشم سفید است. با این کار با روشن تر کردن پلک ها چشم درشت تری خواهید داشت. برای این آرایش باید مداد سفید را داخل پلک پایین بکشید. ولی حتما از مداد سفید نرم استفاده کنید تا خط واضح و تیزی نداشته باشید. همچنین برای روشن تر شدن بیشتر پلک می توانید گوشه های داخلی بالا و پایین پلک ها را نیز سفید کنید.
 

 درشت کردن چشم ها با آرایش


۵- از سایه خیلی روشن استفاده کنید.

اگر دوست ندارید مداد سفید زیر چشم بکشید، پس از سایه های روشن استفاده کنید. ابتدا مثل همیشه سایه بزنید، سپس یک سایه خیلی روشن را برداشته و به صورت نقطه نقطه در امتداد خط ابرو و زیر ابرو بکشید. سپس با فرچه نقطه ها را محو کنید. با این روش چشم های شما درشت تر دیده می شود.


۶- زیبایی و فرم ابروهایتان را حفظ کنید.

برای داشتن چشم هایی زیباتر و درشت تر، باید به ابروها نیز توجه کافی داشته باشید. بنابراین ابروهایتان باید همیشه تمیز باشد. بهترین کار این است که یک آرایشگر خوب پیدا کرده و همیشه برداشتن ابروها را به یک حرفه ای بسپارید. رفتن پیش یک آرایشگر مخصوص کمک می کند ظاهر و شکل ابروها حفظ شود. در فاصله بین وقت بعدی آرایشگاه می توانید با حفظ فرم ابرو موهای اضافی را با موچین بردارید. حتی اگر ابروهای شما قوس خیلی کمی هم داشته باشد باز چشم هایتان درشت تر دیده می شود.

 

 درشت کردن چشم ها با آرایش



موضوعات داغ


شارژ سریع موبایل