ناصر مجیدیان يكشنبه ۲ آذر ۱۳۹۳ - ۰۴:۱۵

مدل جدید ژاکت بافتنی ترکی از بخش مدل لباس بافتنی را می بینید این بلوزهای زنانه همگی از برترین ژورنال های به روز ترک تهیه شده است.

 

مدل ژاکت بافتنی ترکی زنانه 2014

 

ژاکت زنانه ترکی

این ژاکت مد لباس بافتنی رنگ اصلی مشکی دارد و بالا به صورت خط های افقی قرمز دوخته شده است زیر این خط ها به صورت توی کار شده است و حتما باید زیر این لباس رکابی پوشیده بشود سر آستین ها هم حالت کشبافت دارد و یقه گرد می باشد و دور یقه خط های افقی سفید بافته شده است این لباس با دامن جین آبی واقعا زیبا شده است و می دانید که ترک ها کلا همه پوزشان به شلوار های جینشان است به همین خاطر همیشه در مد هاشون از جین به خصوص آبی استفاده می شود.

 

مدل ژاکت بافتنی ترکی زنانه 2014

 

ژاکت ترک بافتنی

این ژاکت جذب خوراک زمستان می باشد چون اصولا لباس های جذب آدم رو گرمتر میکند لباس از نوع کوتاه است و تا زیر شکم می باشد کل لباس با راه راه های عمودی کار شده است و ریز بافت می باشد و دارای یقه گرد بالای لباس روی سینه بافت راه راه ریز تری کار شده است آستین ها حالت کشی دارد و یک پاپیون هم برای خوشگلی کار روی یقه دوخته شده است.

 

مدل ژاکت بافتنی ترکی زنانه 2014

 

مدل ژاکت جدید زنانه

این ژاکت زنانه یقه گرد باز دارد و آستین بلند می باشد بالای سینه رنگ طوسی دارد و در پایین از رنگ های سرمه ای و سفید و سبز استفاده شده است و روی آستین ها هم از همین رنگ های دور تا دور زنجیر های ردیفی کار شده ست.

 

مدل ژاکت بافتنی ترکی زنانه 2014

 

ژاکت ترک زنانه 2014

این بلوز رنگ اصلی آبی دارد و با رنگ های سبز و سفید ترکیب شده است این زاکت زیبا از ژورنال های ترکی می باشد و با دامن جین واقعا محشر می شود یقه گردی دارد بلوز از نوع کوتاه می باشد که تا بالای کمر اندازه دارد.

 

مدل ژاکت بافتنی ترکی زنانه 2014

 

مدل 2015 ژاکت بافتنی

این ژاکت به صورت بافت ریز می باشد و حالت کشی دارد با طرح های زیبایش واقعا چشمان هر خانمی را نوازش میدهد و مطمئن باشید که با تهیه برای همسرتان حتما خوشحال خواهد شد رنگ اصلی صورتی می باشد که باز هم خانم ها عاشق این رنگ هستند و با برگ های قرمز پاییزی زیبا تر شده است.



شارژ سریع موبایل