ندا نیک روش جمعه ۲۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۰

زنان عاشق شایعات هستند. آنها خیلی زود متوجه اشتباهات مردان می شوند و به بحث درباره آن با دوستان صمیمی شان می پردازند. در حالت عادی حتی مردی که حیطه کارش از مد، لباس، عطر و آرایش زنانه به دور است و اطلاعات زیادی نیز درمورد آن ندارد، می تواند ظاهر زنان را نیز درک کند. در اینجا به مواردی درباره ظاهر زنان که از نظر مردان جذاب نیست، اشاره می کنیم.

 

مدل موهای پیچیده

معمولا این مدل موها برای جشن ها و مراسم های خصوصی یا برای گرفتن عکس های آتلیه ای مناسب هستند. در مابقی مواقع طبیعی به نظر رسیدن ترجیح داده می شود. دیدن موهایی که آزاد و عاری از هرگونه لوازمات آرایشی بر روی آن است احساس خوشایندتری به اطرافیان می دهد.

 

 نکات آرایشی در ظاهر خانم ها که آقایان نمی پسندند

 

زیرسازی سنگین بر روی صورت

معمولا از کرم های زیرسازی برای پوشاندن خطوط ریز، لک یا نقص های ریز دیگر استفاده می شود. که باعث سالم تر و لطیف تر نشان دادن پوست می شود.اما اگر طوری از آن استفاده کنید که دیده شود یا خیلی بارز باشد، یعنی به درستی از آن استفاده نکرده اید.

 

 نکات آرایشی در ظاهر خانم ها که آقایان نمی پسندند

 

استفاده سایه های پر زرق و برق

اگر در زمینه های آرایش کردن مدرک تخصصی ندارید یا ماهر نیستید بهتر است از استفاده از این گونه سایه ها خودداری کنید. زیرا خیلی کم موفق به نتایج دلخواه خود خواهید شد. استفاده از سایه های مات بهتر است.

 

 نکات آرایشی در ظاهر خانم ها که آقایان نمی پسندند



موضوعات داغ


شارژ سریع موبایل