سعیده حقیق يكشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۰

اگر شما هم جزو کسانی هستید که علاقه زیادی به کفش دارید طوری که بعد از دیدن آنها در ویترین مغازه ها به هر نحوی که شده باید آن را خریداری کنید و مهمتر از آن حتما باید با یک جفت از آنها در خیابان راه بروید. بنابراین بهتراست به چند اقدام پیشگیرانه جهت مراقبت از این گنج خود توجه کنید.

 

استفاده از پوشش پاشنه و کف های لاستیکی

به یک مغازه تعمیر کفش بروید و از آنها بخواهید که یک لایه نازک در هر رنگی که دوست داشتید در زیر پاشنه کفش شما ایجاد کنند. درست است مدتی طول می کشد اما ارزش امتحان کردن دارد.

 

راه هایی برای مراقبت از کفش های گرانقیت

 

کفش های چرمی نیاز به نرم کننده دارد

تعجب نکنید کفش ها هم نیاز به نرم کننده دارند. رطوبت اضافه یکی از ملزومات کفش های چرمی است. از این طریق می توان به طور شگفت آوری آن را انعطاف پذیر و از ایجاد ترک های آزار دهنده بر روی آن جلوگیری کرد. قبل از آن بهتر است با یک برس نرم برای تمیز کردن سطح آن استفاده کنید. سپس با میزان کمی نرم کننده آن را مالش دهید. چند دقیقه طول می کشد تا آن را جذب کند.

 

راه هایی برای مراقبت از کفش های گرانقیت

 

کفش ها را به طور مناسب و در قفسه ها نگهداری کنید

محل نگهداری کفش ها در زمانی که استفاده نمی شوند، بسیار مهم است. اگر جای مناسبی برای کفش انتخاب نشود، کفش های شما به سرعت خراب می شوند، بنابراین حداقل سعی کنید کفش های گرانقیمت خود را در جای مناسب مثلا جعبه خود کفش یا قفسه ها نگهداری کنید.

 

راه هایی برای مراقبت از کفش های گرانقیت



موضوعات داغ


شارژ سریع موبایل