سمیه قاسمی دوشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰

آکنه می تواند در هر سنی و روی هر صورتی ظاهر شود و یکی از عواملی است که زیبایی و زیبایی شناسی را خدشه دار میکند. علاوه بر این، جای برخی از آکنه ها روی پوست میماند و هر تلاشی برای از بین بردن جای این نوع جوش ها بی نتیجه خواهد بود و زمان زیادی باید بگذرد تا بدن بتواند جای این جوش ها را از بین ببرد.

لذا برای این که لکه های آکنه کابوس شما نشود باید سریعا وارد عمل شوید و با پاکسازی پوستتان از لکه های آکنه، پیروزی خود را جشن بگیرید و با حذف آنها به راحتی از داشتن پوستی زیبا لذت ببرید. برای انجام این کار در اینجا ما سه راه حل مفید به شما پیشنهاد میکنیم که امیدواریم با انجام یکی از آنها پوستتان را از لکه هایی که به زیباییتان لطمه میزند پاک نمایید.

 

راه حل اول

با استفاده از یک قاشق ماست و یک قاشق آب لیموی تازه معجون مفیدی در این زمینه آماده نمایید. با مخلوط کردن این دو در نقاطی که جای جوش در آنجا ظاهر شده استفاده نمایید. سپس 10 دقیقه صبر کنید و صورتتان را با آب گرم بشویید. با اینکار جای جوش شروع به ناپدید شدن میکند و شما از شر این لکه ها خلاص می شوید. به لطف استفاده منظم از این معجون معجزه آسا جای آکنه و زخم های ناخواسته ای که به خصوص در سنین بالا بر روی پوست ظاهر می شود را میتوان از بین برد.

 

راه حل دوم

باید توجه داشته باشید که جای جوش و آکنه به راحتی در مراحل اولیه با استفاده از سرکه سیب به جای جوش قابل درمان میباشد.  از مخلوط یک قاشق سرکه سیب و یک قاشق  آب ولرم با کمک پنبه در جای جوش بزنید. پس از 30 دقیقه انتظار، آن را با آب گرم بشویید.

 

راه حل سوم

جعفری لکه آکنه را می گیرد. در این راه حل یک لیتر آب را بجوشانید از روی حرارت بردارید و یک پیمانه دانه جعفری را به طور کامل خرد کنید و داخل  آب جوش قرار دهید و ده تا 20 دقیقه صبر کنید و مخلوط را صاف نمایید. با ماده به دست آمده روی پوست تمیز را بپوشانید و 20 تا 30 دقیقه منتظر شوید. اگر این روش به طور مداوم  اعمال  شود میتوانید کلا از شر نقاط سیاه و آکنه در 3 روز خلاص شوید.



موضوعات داغ


شارژ سریع موبایل