سمیه قاسمی دوشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰

تنها سن ما نیست که نمیتواند در مقابل زمان مقاومت کند پوست نیز همین طور است. برای پاک کردن آثار گذشت زمان از سن و کاهش سرعت روند پیری اول نیاز به پوستی سالم داریم بنابراین، لازم است که برای حمایت و احیای پوستمان از ماسک های مراقبتی ویژه ای کمک بگیریم.

 

ماسک پاک سازی پوست

اول میتوانیم از خواص سرکه سیب برای پاکسازی پوست بهره مند شوید. به این ترتیب که سرکه سیب طبیعی را با همان مقدار آب مخلوط کرده و با کمک کمی پنبه برای پاک سازی و تمیز کردن پوست استفاده نمایید و بعد از گذشت 20 تا 30 دقیقه با کمک آب ولرم بشویید. اکنون پوست صورت شما مرحله پاک سازی را پشت سر گذاشته و نیاز به مراقبت دارد.

 

ماسک های مراقبت از پوست

در مرحله بعد شما نیاز به آماده سازی ماسک مراقبت از پوست با کمک پوست تازه آووکادو و عسل دارید که یکی از مهم ترین منابع ویتامینی محافظت کننده پوست در برابر چین و چروک محسوب می شود. با کمک یک چنگال پوست آووکادو رسیده را کاملا له کنید و با یک قاشق چای خوری عسل مخلوط کنید و روی پوست تمیز صورت استعمال نمایید و پس از30 دقیقه انتظار صورتتان را با آب ولرم بشویید.

برای به تاخیر انداختن روند پیری، باید توسط تغذیه از پوست محافظت کنیم و ماسک های مراقبتی مناسب نیز پشتیبانی خوبی محسوب میشود. ماسک خاک رس در این مورد یکی از انوع شگفتی های کار بر روی پوست است.

در میان انواع ماسک های مراقبت از پوست، خاک رس جزو با ارزش ترین منابع است. از مطمئن ترین منبعی که میتوانید خاک رس تامین کنید باید نسبت به تهیه آن اقدام کنید و با مقدار بسیار کمی آب مخلوط نمایید و روی پوست تمیزجهت تغذیه استفاده نمایید و بعد از 20 دقیقه که ماسک سخت شد شما می توانید با آب گرم آن را بشویید.



موضوعات داغ


شارژ سریع موبایل