سارا قاسمی دوشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۰

آیا شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که سعی دارید مطابق با شخصیت و روحیه تان لباس بپوشید؟ اگر در این راه دچار سردرگمی شده اید، ما از طریق ماه تولدتان به شما در این راه کمک می کنیم.
 

1. فروردین

از آنجا که شما عاشق مد و فشن هستید، یک پیراهن یقه ایستاده می تواند مناسب شما باشد. یک جفت کفش کلاسیک، ظریف و زنانه نیز با تیپ شما هماهنگی بسیاری خواهد داشت. با یک کیف سفید، که رنگ مورد علاقه تان است، جذابیت خود را تکمیل کنید.

 

با ست لباس ماه تولدتان، جذاب تر شوید

 

2. اردیبهشت

لباس هایی با رنگ های زنانه مانند صورتی و قرمز با پارچه هایی نازک، به همراه طرح های گلدار در کنار کیفی به سبک کلاسیک می تواند با ظاهر شما جور در آید. اگر می خواهید بیشتر بدرخشید، گردنبند کریستال قرمزی را نیز از گردن خود بیاویزید.

 

با ست لباس ماه تولدتان، جذاب تر شوید

 

3. خرداد

متولدین خرداد خودشان را درگیر محدودیت و قید و بندها نکرده و دوست دارند کمی آزادانه تر عمل کنند، به همین دلیل لباس های طرح دار و اکسسوری های کلاسیک را ترجیح می دهند. لباسی با طرح گل سرخ می تواند گزینه خوبی برای آنها باشد.

 

با ست لباس ماه تولدتان، جذاب تر شوید

 

4. تیر

شما فرد رمانتیکی هستید که دوست دارید مدام خود و احساسات تان را بیان کنید اما مراقب باشید در این راه افراط نکنید. لباس ایده آل شما لباسی ساده اما با طرح های گلدوزی شده است. برای جذابیت بیشتر، یک تل و کیفی با طرح کلاسیک و منحصر بفرد را با آن ست کنید.

 

با ست لباس ماه تولدتان، جذاب تر شوید

 

5. مرداد

شما عاشق زرق و برق هستید و از گوشه گیری و پنهان کاری بیزارید، بنابراین باید یک پانچو به رنگ قرمز، که چشم ها را به خود جلب کند به همراه کیفی متفاوت مانند یک قاب عکس، انتخاب کنید.

 

با ست لباس ماه تولدتان، جذاب تر شوید

 

6. شهریور

شما علاقه بسیاری به جزییات دارید اما از جلب توجه زیاد نیز خوشتان نمی آید و سادگی را بیشتر می پسندید. به همین دلیل یک دامن کوتاه مشکی به همراه پیراهنی با گلهای ریز اما به رنگ سفید و مشکی را به شما پیشنهاد می دهیم. یک کیف ساده با طرح هایی به رنگ متضاد نیز با ظاهر شما جور در می آید.

 

با ست لباس ماه تولدتان، جذاب تر شوید

 

7. مهر

رنگ های ساده و لباس هایی کلاسیک که هیچگاه از مد نمی افتند بهترین گزینه برای شماست. یک سارافون به رنگی خنثی مانند خاکستری با کفشی پاشنه دار به همان رنگ بر زیبایی شما خواهد افزود. اگر می خواهید بیشتر بدرخشید، یک شال ابریشمی و رنگی را به شما پیشنهاد می دهیم.

 

با ست لباس ماه تولدتان، جذاب تر شوید

 

8. آبان

هیچکس بیشتر از متولدین آبان عاشق لباس های تنگ و چسبان نیست. پیراهنی مشکی با طرح های گلدوزی شده گل رز برای شما بهترین گزینه خواهد بود. اگر به دنبال کفشی مناسب با تیپ تان هستید، ما کفشی که روی پاشنه هایش سنگ کار شده را به شما پیشنهاد می دهیم. عطری با برند دولچه و گابانا نیز با روحیه شما سازگار است.

 

با ست لباس ماه تولدتان، جذاب تر شوید

 

9. آذر

شما عاشق راحتی هستید بنابراین لباس هایی را می پسندید که در حین زیبایی، در آنها احساس راحتی می کنید. یک پیراهن سفید و مشکی و دامنی کوتاه به همراه چکمه ای بلند شما را در فصول سرد سال راضی نگه خواهد داشت.

 

با ست لباس ماه تولدتان، جذاب تر شوید

 

10. دی

از آنجا که شما فردی سنتی هستید، پیراهن توری یقه ایستاده به همراه کیفی دسته دار و نسبتا بزرگ با سلیقه شما هماهنگ خواهد بود. اگر به فکر پوشیدن دستکش هستید، ما دستکش چرمی بلند را به شما پیشنهاد می کنیم.

 

با ست لباس ماه تولدتان، جذاب تر شوید

 

11. بهمن

متولدین بهمن دوست دارند خودشان را، به خصوص از طریق مد و فشن بیان کنند. آنها مدام  به دنبال چیزهای غیر معمول و نامتعارف هستند، به همین دلیل ما یک شلوار جین تکه دوزی شده به همراه کیفی رنگارنگ و کفشی با پاشنه های تزیین شده را به آنها پیشنهاد می دهیم. با این ظاهر هیچگاه احساس کسالت نخواهید کرد.

 

با ست لباس ماه تولدتان، جذاب تر شوید

 

12. اسفند

اسفندی ها افراد رمانتیکی هستند که پیراهنی کوتاه گلدار را می پسندند. اکسسوری هایی که انتخاب می کنند نیز باید بیانگر روحیه خاص آنها باشد به همین دلیل کیف و کفشی سیندرلایی گزینه خوبی برایشان خواهند بود.

 

با ست لباس ماه تولدتان، جذاب تر شوید


اشتراک در بالاترین اشتراک در فیسبوک اشتراک در توییتر اشتراک در کلوب اشتراک در دنباله اشتراک در فیسنما اشتراک در گوگل پلاس

منبع : برترین ها
برچسب ها : مد, مدگرایی, ست لباس, ماه تولد, شخصیت و روحیه, لباس پوشیدن, عاشق مد, کفش کلاسیک, رنگ های زنانه, گردنبند کریستال, لباس های طرح دار, فرد رمانتیک, لباس ایده آل, طرح های گلدوزی, عاشق زرق و برق, دامن کوتاه, لباس های کلاسیک, شال ابریشمی, لباس های تنگ, لباس راحت, فرد سنتی, مد و فشن, پیراهن کوتاه, fashion, wear set, birth month, character and spirit, dress, love fashion, classic shoes, ladies color, crystal necklace, stained clothing, romantic person, ideal dress, embroidery designs, love glitter, miniskirt, classic clothes, silk scarves, tight clothing, wear comfortable, traditional person, short dress


موضوعات داغ


شارژ سریع موبایل