سارا قاسمی شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۰

همه ما در روزهای گرم سال بیشتر از هر زمان دیگری لزوم استفاده از عطر و ادكلن را احساس می‌كنیم؛ محصولاتی كه روند تعریق بدن را متعادل و بوی بد آن را كنترل می‌كنند.

در این مطلب می‌خواهیم از میان رایحه‌های معروف سراغ برندهای خوشبویی برویم كه كاملا با حساب و كتاب جیب شما جور در می‌آید و در كنار به‌صرفه بودن از نظر اندازه و سایز شیشه، قیمت مناسبی هم دارند. پس این پیشنهادهای پرطرفدار و دلپذیر با در آمدهای كارمندی را از دست ندهید.
 
عطر افشانی به سبک جیمی

 

عطرهای خوشبو و ماندگار با هر بودجه ای

 

برند معروف Jimmy choo كه سال‌هاست در ارائه كیف و كفش‌های زیبا در بین خانم‌های خوش‌سلیقه زبانزد است، این بار با روشی تازه‌تر با ارائه رایحه‌ای شیرین و دلفریب به دنیای پرطرفدار عطرهای مطرح دنیا پا گذاشته است. عطر زنانه Jimmy choo flash با تركیبی ظریف و خلاقانه از رایحه گل‌های سفید، ادویه‌جات و میوه‌های ترش به انتخابی مناسب برای فصل گرم سال تبدیل شده است.

اما از آن جایی كه عصاره‌های توت فرنگی، فلفل صورتی و نارنگی رایحه میانی آن را تشكیل داده، میزان پراكندگی آن متوسط است و برای تاثیرگذاری بیشتر نیاز به تمدید در وعده‌های مختلف روز دارد. اما در عوض ماندگاری آن به خاطر استوار بودن بر پایه گل‌هایی مانند سوسن، مریم و یاسمن در كنار چوب سفید بسیار بالاست. از همه مهم‌تر، طراحی خاص بطری آن است که با بازی نور و رنگ، اوج خوش‌سلیقگی خالق آن را در ترسیم اشكال نشان می دهد.

حدود قیمت: 220 هزار تومان ML 100

 

انتخاب خانم‌های شیك

 

عطرهای خوشبو و ماندگار با هر بودجه ای

 

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید كه به خودشان بیشتر از دیگران اهمیت می‌دهند باید دنبال رایحه‌هایی بگردید كه بیش از هر چیز انرژی فوق‌العاده‌ای منتقل می‌كنند. عطرهایی مانند عطر زنانه الگانس Red pearl elegance كه با رایحه سرشار از انرژی خود، حس زنانگی را القا می‌كند.

در این عطر رایحه‌های پرتقال قرمز، برگ گشنیز و هل همراه میان رایحه یاسمن، برگ بنفشه و تخم هویج دست به دست هم داده‌اند تا شادابی و نشاط بی‌نظیری را در شما تقویت كنند. عطر الگانس كه با خلاقیت سازنده آن به طرز جالبی با تركیب رایحه چوب صندل، مشك و وانیل به پایان می‌رسد بهترین انتخاب برای دانشجویان و كارمندانی است كه ساعت‌های طولانی را مشغول كار و فعالیت هستند. ماندگاری این عطر گرم و شیرین شهرت زیادی بین مصرف‌كنندگان خود دارد.

حدود قیمت: 100 هزار تومان ML 100

 

این رایحه گلدار

 

عطرهای خوشبو و ماندگار با هر بودجه ای

 

خالقان این عطر با تاكید اعلام می‌كنند این عطر مخصوص خانم‌های جوان است  و قرار است رایحه‌ای  به‌یاد ماندنی برای سپری كردن روزها باشد. عطر زنانه رومر رز لنوین Lanvin Rumeur Rose با پیش‌رایحه لیمو، نارنگی، گلابی، ترنج، پرتقال و گریپ فروت و در تركیب با عطر گل‌های رز، سوسن و یاس به محصولی رمانتیك و ملایم برای خانم‌های سخت‌پسند امروزی تبدیل شده است.

این عطر خنك و شیرین سال‌هاست به میزان پراكندگی خوبی كه دارد معروف است و با رایحه‌ای كه در انتها از تركیب نعناع هندی، مشك و عنبر از خود متصاعد می‌كند، تمام انتظارات شما از یك عطر خوشبو را در یك چشم به هم زدن برآورده خواهد كرد؛ پس اگربه دنبال رایحه‌ای مناسب ‌مهمانی‌های دوستانه و نیمه‌رسمی هستید در انتخاب آن شك نداشته باشید.

حدود قیمت: 150 هزار تومان ML 100

 

روحیه بگیرید

 

عطرهای خوشبو و ماندگار با هر بودجه ای

 

اگر روزهای كسل‌كننده دل و دماغ كار و تفریح را از شما گرفته، باید سراغ عطردرمانی بروید. همین كه بعد از بیدار شدن از خواب مقابل آینه بایستید و دستی به سر و صورت‌تان بكشید و قبل از خارج شدن از منزل، خودتان را عطرباران كنید یعنی روزتان را خودتان ساخته‌اید. اما اینكه با چه عطری حال و هوای‌تان را عوض كنید، پیشنهاد ما عطر زنانه و خوشبوی اسكادا جوی فول Escada Joyful است.

عطری ماندگار از رایحه‌های شگفت‌انگیز انگور سیاه، طالبی و مگنولیا كه مشام را نوازش و روحیه و اعتمادبه‌نفس شما را به‌مراتب بیشتر از روزهای قبل می‌كند. ماندگاری خوب و سبك طراحی این عطر به شیوه‌ای است كه ما را به سمت انرژی مثبت و نیرو‌های خارق‌العاده طبیعت سوق می‌دهد. پس این بار هم برای خودتان سنگ‌تمام بگذارید و با استفاده از این رایحه روی تازه‌ای از خوشبختی را تجربه كنید.

حدود قیمت: 260 هزار تومان ML 75

 

ملایم پسندها

 

عطرهای خوشبو و ماندگار با هر بودجه ای

 

این پیشنهاد مخصوص طرفداران عطرهایی با رایحه ملایم و ظاهری لوكس است. عطر زنانه الیسیس فشن نایت دیریم Elysees Fashion Night Dream با تركیب نت‌های آبی و خنك با عطر شكوفه‌های یاس و پرتقال در دسته رایحه‌های ملایم و لوكس قرار دارد تا جایی كه عطر آن درست مانند یك خواب شیرین شبانه، آرام‌بخش و رویایی بوده و شما را با خود به دنیای شگفتی‌ها می‌برد. این عطر كه با رایحه پایانی سدر تمام می شود ساعت‌های طولانی با همان طراوت ثانیه‌های اول، روی پوست شما جا خوش كرده و احساس لذتی بی نظیر از زیبایی و شادابی در شما ایجاد می‌كند. این عطر كه یك سال از حضورش در میان دیگر برندها می‌گذرد در مدت كوتاهی توانست ركورد فروش عطرهای هم‌رده را شكسته و به عطری محبوب و پرطرفدار تبدیل شود.

حدود قیمت 110 هزار تومان ML 100

 

گل‌باران شوید

 

عطرهای خوشبو و ماندگار با هر بودجه ای

 

آسان‌ترین خرید برای بعضی‌ها همین خرید عطر و ادكلن است چراكه همیشه انتظار مشخصی از یك رایحه دارند و در میان دنیای رنگارنگ عطرها دنبال همان ویژگی‌های خاص می‌گردند. عطر زنانه فرانك الیور پشن Franck Olivier Passion یكی از انتخاب‌هایی است كه تقریبا انتظار طیف وسیعی از خانم‌های امروزی را با رایحه خنك و ملایم خود برآورده می‌كند. این عطر از رایحه پرتقال خونی، انگور سیاه، هلو، میوه پاپایا و تركیبش با گل‌های بهاری تشكیل شده كه برای حضور در ‌مهمانی و محافل كاملا رسمی در فصول گرم بسیار مناسب است.

این محصول كه به خاطر مواد ملایم و شیرین به‌كاررفته در تركیباتش مخصوص بانوان خاص طراحی شده، ماندگاری و میزان پراكندگی بالایی دارد و تصویری ماندگار و رویایی از شما در نخستین برخورد و قرارهای مهم بر جای می‌گذارد. پس به معجزه رایحه میوه‌های گل‌دار در حال خوبتان اعتماد كنید.

حدود قیمت: 100 هزار تومان ML 75

 

تحسین‌برانگیز می‌شوید

 

عطرهای خوشبو و ماندگار با هر بودجه ای

 

تجربه داشتن عطری بی‌نظیر و ماندگار گاهی آنقدر لذت‌بخش می‌شود كه می‌تواند ساعت‌ها ذهن‌تان را مشغول و شما را غرق در رویا به خوابی آرام و كودكانه فرو ببرد. اما لازمه تجربه این حس دوست‌داشتنی، استفاده از عطرهای گران‌قیمت آنچنانی نیست، بلكه ذوق و سلیقه شما در انتخاب یك رایحه حرف اول را می‌زند. عطر پرطرفدار ماریا كری فوراور Mariah Carey Forever رایحه‌ای بسیار زنانه و جذاب است كه با شیشه‌ای با طراحی منحصر به فرد و خاص، چشم هر بانویی را به خود خیره می‌كند.

این عطر كه انگیزه لازم برای لذت بردن از زندگی را با رایحه ملایم و شیرین تركیب شده از یاسمن، گل مریم، سیب سبز و نیلوفر آبی ایجاد می‌كند، می‌تواند تا سال‌ها به‌عنوان عطری محبوب در كنار شما باشد. تا جایی كه دیگران با یك بار بوییدن آن انتخاب و سلیقه شما را تحسین كنند.

حدود قیمت: 125 هزار تومان ML 100



موضوعات داغ


شارژ سریع موبایل