سامان جنگل دوست جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۵:۰۰

شاید تا امروز بهترین راه‌حل برای صاف و یكدست شدن رنگ پوست صورت‌تان استفاده از كرم پودرهای آرایشی با پوشانندگی بالا بوده است؛ راه‌حل‌ای كه موقتی است و دردی از شما دوا نمی‌كنند اما اگر می‌خواهید پوست‌تان برای همیشه شفاف و دانه‌های ریز روی آن محو شود، بهتر است مشكل را از ریشه حل كنید. در بازار زیبایی این شماره با توصیه‌های دكتر نگار كریمی و دكتر هومن رفیعی بهترین روشن‌كننده با اثربخشی بالا را به شما معرفی می‌كنیم.
 

 تیره شدن پوست تان را متوقف کنید


شادابی و شفافیت پوست، زیبایی هر چهره‌ای را دو چندان می‌كند اما به‌طور معمول صاف و براق بودن پوست در نوجوانی و جوانی دستخوش تغییراتی می‌شود كه برای مبارزه و از بین بردن همیشگی آنها ابزاری لازم است. لكه‌هایی كه با تابش مستقیم خورشید، بارداری، جای جوش، لیزر و حتی بیماری‌های پوستی روی صورت جا خوش می‌كنند، فقط با تركیبات حرفه‌ای و موثر كرم‌های روز و شب از بین می‌رود.

كرم روشن‌كننده «اوریاژ» به توصیه متخصصان پوست سیب سبز، منبع خوبی از هیدروكینون است كه با متوقف كردن فرآیندی كه در پوست باعث تغییر رنگ می‌شود، لكه‌های تیره پوست شما را روشن می‌كند. این كرم ضدلك و روشن‌كننده پوست‌های كدر و تیره، مناسب برای پوست‌های حساس ارائه شده كه در طول روز همراه با ضدآفتاب هم قابل استفاده است. همچنین طبق نظرات كاربران سایت این محصول آرایشی به نسبت بقیه ضد لك‌ها امتحان خود را به خوبی پس داده است اما فراموش نكنید تاثیرپذیری آن در استفاده همزمان با ضدآفتاب محسوس‌تر خواهد بود.

روش مصرف
 
كرم روشن‌كننده «دیپدرم اوریاژ» را صبح و شب روی لكه‌ها یا قسمت‌های تیره صورت و حتی پوست دست یا بدن ماساژ دهید.

 

 

سرمی  برای روشن‌کردن پوست

آلودگی‌هایی كه این روزها روی پوست به هر بهانه‌ای جا خوش می‌كنند، به مرور باعث ایجاد لك و كك و مك‌هایی در سطح پوست می‌شود كه اگر برای رفع آنها چاره‌ای پیدا نكنیم به سختی از بین می‌روند. بین محصولات ارائه شده «استی لادر»  سرم روشن‌كننده با عملكرد بالا و موثر وجود دارد. نتایج یك آزمایش بالینی نشان می‌دهد تنها بعد از دو هفته استفاده مداوم از این محصول، 62درصد از مصرف‌كنندگان كاهش چشمگیر لك‌های پوستی خود را مشاهده كرده‌اند.

 

 تیره شدن پوست تان را متوقف کنید


متخصص پوست سیب سبز، می‌گوید: این محصول در تركیبات خود آنتی‌اكسیدان‌های قوی برای محافظت از پوست دارد كه برطرف‌كننده لك و تیرگی‌های سطح پوست، جای جوش و لك‌هاست و با رطوبت‌رسانی و ساختار فاقد چربی خود، جلوه‌ای  شاداب و جوان به پوست می‌دهد. البته این سرم هم مانند هر محصول بهداشتی و آرایشی دیگر برای نتیجه‌بخش بودن احتیاج به مصرف مداوم و مرتب دارد.

روش مصرف

كرم را روزی دو بار (صبح و شب) روی پوست تمیز ماساژ داده تا كاملا جذب شود. بهتر است در شب این كرم را به عنوان آخرین كرم مصرف كنید.

 

 

رنگدانه‌های پوست‌تان را تغییر دهید

شاید یكی از دلایلی كه تا امروز سراغ روشن‌كننده‌ها نرفته‌اید، سفید شدن غیرطبیعی یا سنگینی تركیبات آن روی صورت‌تان بوده است. از آن جایی كه روشن‌كننده‌های پوست باید به شكل روزانه و مرتب پوست شما را تغذیه كنند، بنابراین انتخاب نوع كاربردی و موثر آنها در نتیجه‌ای كه به دنبال آن هستید، بسیار موثر است. كرم روشن‌كننده پرفروش «نیوآ» لایه‌های عمیق از سلول‌های پوست را در برابر آسیب اشعه UV، تیره شدن پوست و پیری زودرس آن محافظت می‌كند و ظاهری روشن و درخشان به پوست شما می‌دهد.

 

 تیره شدن پوست تان را متوقف کنید


متخصصان پوست بر این باورند که این كرم بعد از چند بار مصرف رنگدانه‌های پوست را كاهش می‌دهد و رنگ چهره را روشن می‌كند. همچنین فرمول سبك و غیرچسبناك محصول با خاصیت مرطوب‌كننده‌اش، پوست را نرم و لطیف کرده و از افزایش لك‌ها و كدر شدن پوست جلوگیری می‌کند. به علاوه اینكه سازگاری این كرم روشن‌كننده با پوست از نظر متخصصان پوست و زیبایی اثبات شده است.

روش مصرف

پیش از قرار گرفتن در آفتاب کرم را  به پوست خود بمالید و عصرها آن را تمدید كنید. از این محصول می‌توانید بعد از شنا یا خشك كردن پوست با حوله برای شفافیت و لطافت پوست استفاده كنید.

 

 

کرمی  سرشار از ویتامین
 
فاكتورهای زیادی در محیط هستند كه باعث بروز و تشدید لك و تیرگی‌های پوست در طول عمرمان می‌شوند كه شایع‌ترین آن آفتاب، افزایش سن، مصرف برخی داروها و حتی وراثت است اما برای اینكه بتوانید تاثیر این فاكتورها را به حداقل برسانید، می‌توانید به علم متخصصان پوست ایرانی اعتماد كنید. كرم روشن‌كننده گیاهی سی‌گل، از پوست شما در مقابل عوامل مضر طبیعی محافظت و با تقویت عمل نوسازی پوست به همراه جذب سریع، لك‌های پوست را برطرف می‌كند و به گفته این متخصصان پوست شما بعد از 3 ماه شفاف‌تر و روشن‌تر خواهد شد.

 

 تیره شدن پوست تان را متوقف کنید


البته متخصصان بازار زیبایی هم بر این باور هستند كه ویتامین‌های A, C, E به كار گرفته شده در تركیبات این كرم با پیری زودرس شما مقابله كرده و علاوه بر شفافیت، به حفظ رطوبت و جوان‌سازی پوست كمك می‌كند. در نتیجه باعث پایداری رطوبت در سطح پوست می‌شود.

روش مصرف

این سرم روشن‌كننده را روز و شب روی پوست تمیز صورت بمالید و برای ماندگاری و تاثیرپذیری بیشتر آن از مرطوب‌كننده استفاده كنید.

 

روشن كننده‌ای از گل یخ و توت سفید

بی‌رنگ و روح بودن صورت خانم‌ها بدون آرایش در بیشتر مواقع نتیجه كمبود ویتامین و گردش خون نامناسب سلول‌های پوست است. در حالی كه اگر مراقبت‌های لازم را همیشه در برنامه خود داشته باشید، پوست شما تا مدت‌ها شفاف و سالم و جوان خواهد بود. كرم روشن‌كننده شب «دكلره» با تركیبات خاصی مثل عصاره گل یخ، عصاره برگ توت سفید و گل مروارید تا حد زیادی فرآیند بازسازی طبیعی پوست را در طول شب تقویت كرده و طراوت آن را با ماندگاری بالا حفظ می‌كند و به آن رنگی تازه می‌بخشد.

 

 تیره شدن پوست تان را متوقف کنید


تا جایی كه به گفته متخصصان پوست بازار زیبایی، تركیب موثر و فعال این كرم، پوست شما را در مدت كوتاهی روشن و سفید می‌كند. این تركیبات همچنین لك، كك و مك و جای جوش یا زخم‌ها را محو كرده و نقاط بی‌رنگ چهره را از بین می‌برد. این كرم هم برای انواع پوست‌ها طراحی شده و با خاصیت نرم و مرطوب‌كننده، شب‌ها پوست را تسكین می‌دهد و در نتیجه صبح روز بعد از آن چهره‌ای پر انرژی و خوش رنگ و روح خواهید داشت.

روش مصرف

این كرم را هر شب بعد از تمیز كردن پوست به صورت خود مالیده و تا جذب آن روی قسمت‌های لك‌دار یا تیره ماساژ دهید.

 

در مقابل لكه‌ها زره بپوشید

پیشروی پوست به سمت كدر شدن و به وجود آمدن لك‌های ریز و درشت روی آن، پیامدهای اولیه افزایش سن و هشدار برای مراقبت‌های بیشتر و بهتر از پوست صورت‌مان است. هشدارهایی كه جدی گرفتن‌شان زیبایی و جوانی شما را تضمین می‌كند. انتخاب و استفاده از كرم‌های چند منظوره به معنی با یك تیر دو نشان زدن است. این دسته از كرم‌ها علاوه بر برطرف كردن لك‌های صورت، خاصیت ضدچروك و ضدافتادگی پوست را هم دارند.

 

 تیره شدن پوست تان را متوقف کنید


كرم «وایت ریپیرز استادرم» با داشتن خواص صدف دریایی، سولار واتر و مواد معدنی انرژی‌بخش، حساس‌ترین پوست‌ها را در برابر تغییر رنگ و لك‌های تیره مقاوم كرده و التهاب‌ها و دانه‌های ریز ناشی از آن را تسكین می‌دهد. به گفته متخصصان، در كرم‌های روشن‌كننده خاصیت جلوگیری از ایجاد لكه‌های تیره‌رنگ پوست بسیار مهم است. بنابراین سعی كنید از كرم‌هایی مانند استادرم كه مقاومت خوبی در برابر UV داشته باشند، بهره ببرید تا علاوه بر روشن كردن پوست از ایجاد كك و مك هم پیشگیری لازم را داشته باشد.

روش مصرف

برای نتیجه‌بخش بودن این كرم  روی پوست، روزها زیر کرم ضدآفتاب و شب‌ها بعد از تمیز كردن پوست‌تان از آن استفاده كنید.

 

 

با طب چینی بدرخشید

هر پوست با انواع و اقسام جنس و رنگ برای اینكه بتواند مقاومت خوبی از خود در مقابل عوامل خارجی نشان دهد، باید از تغذیه و مراقبت‌های ویژه‌ای برخوردار باشد. گیاهان، ویتامین‌ها یا هر عامل دیگری كه به پوست انرژی ببخشد و در متابولیسم جوان‌سازی كمك كند، قطعا تركیبات ایده‌آل یك كرم را خواهد داشت. كرم انرژی‌بخش و روشن‌كننده «لانكوم» براساس فرمول‌های طب سنتی چینی تهیه شده و متشكل از عصاره ریشه سه نوع گیاه چینی است.

 

 تیره شدن پوست تان را متوقف کنید


این كرم با افزایش عملكرد ژن‌های فعال پوست و تركیبات تغذیه‌كننده تاثیر چشمگیری در ترمیم و روشن‌سازی رنگ پوست خواهد داشت. متخصصان زیبایی معتقدند گیاهان چینی تركیب‌شده در این كرم كمك ویژه‌ای به دفع سموم پوست كرده و با احیا كردن سلول‌های پوست و افزایش تولید پروتئین‌های مورد نیاز راه شما را برای داشتن پوستی شاداب، لطیف و روشن كوتاه و هموار می‌كند. به علاوه در نتیجه‌گیری‌های انجام شده در مورد این كرم، مصرف‌كنندگان این محصول 90 درصد رضایت خود را از استفاده آن اعلام كرده‌اند.

روش مصرف

كرم روشن‌كننده مورد نظر را روزها و شب‌ها با ماساژ دورانی روی قسمت‌های تمیز و مورد نظر صورت خوابانده تا كاملا جذب پوست شود.


 

روشن كننده‌ای از عصاره زیتون

تا زمانی كه سر و كله‌ دانه‌های تیره و بدشكل روی صورت و گردن پیدا نشود، ممكن است كمتر به فكر پیشگیری یا مراقبت از پوست بی‌نقص‌مان بیفتیم اما با ظاهر شدن اولین نشانه‌های لك و تیرگی‌های پوست كارمان تقریبا سخت می‌شود چون علاوه بر پوشاندن آنها باید فكری هم برای پیشگیری از رشد و از بین بردن آنها بكنیم. البته سرم ضدلك و روشن‌كننده پوست «كدلی» این كار را آسان كرده است.

 

 تیره شدن پوست تان را متوقف کنید


به گفته متخصصان پوست سیب سبز، این سرم كه گرفته شده از بهترین خواص زیتون است، فاقد چربی بوده و با تایید متخصصان پوست دنیا و بدون ایجاد هرگونه حساسیتی برای پوست یا به اشعه خورشید، باعث روشن شدن پوست و درمان لك‏های تیره می‏شود. به علاوه ویژگی فاقد چربی آن، شما را از هر نوع فعل و انفعال جوش‌زا در امان نگه می‌دارد. به گفته مصرف‌كنندگان، این سرم بعد از كمتر از سه ماه مصرف، پوست شما را هماهنگ و شفاف كرده و از بازگشت لك و تیرگی‌های پوست جلوگیری می‌كند.

روش مصرف

ازاین محصول (صبح و شب) روی صورت، گردن و دست استفاده كنید. شما می‌توانید بعد از استفاده از این سرم از ضدآفتاب یا مرطوب‌كننده روزانه خود استفاده كنید.

 

 

عصاره تمام گل‌ها را به خدمت بگیرید

قرار گرفتن طولانی مدت همه ما در معرض آفتاب، لامپ یا هالوژن‌های به كار رفته در فضاهایی كه در آن قرار داریم، پوست ما را به‌شدت در برابر لك و تیرگی‌های پوستی مستعد می‌كند اما برای اینكه تاثیر این عوامل را به حداقل برسانیم، باید سراغ كرم‌هایی بریم كه تمام ویژگی‌های موثر را داشته باشد. كرم مایع روشن و جوان‌كننده «نوكس» ساختاری سبك دارد و به سرعت جذب پوست می‌شود.

 

 تیره شدن پوست تان را متوقف کنید


به گفته متخصصان پوست سیب سبز، تركیبات گیاهی مانند عصاره گل ساعتی، گل گاو زبان وحشی و خشخاش از سلول‌های پوست شما محافظت می‌كند. گل همیشه بهار و برگ زیتون هم برای كاهش لك و تیرگی‌ها به شفافیت پوست كمك می‌كند. به علاوه، این كرم عصاره‌های دیگری مانند ریشه گیاه كمیاب «ماكا» را هم در خود دارد كه برای بالا بردن میزان گردش خون در پوست و كاهش لك و تیرگی‌های پوست بسیار موثر است. این روشن‌كننده برای هر نوع پوستی مناسب بوده و به مرور پوست تیره و كدر شده شما را شفاف و شاداب می‌كند.

روش مصرف

كرم روشن‌كننده را صبح‌ها در منزل یا زیر آرایش قبل خارج شدن از منزل به صورت خود بزنید. بهتر است عصرها این كرم برای تاثیر بیشتر روی پوست تجدید شود.



موضوعات داغ


شارژ سریع موبایل