میترا جلالی چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۰

 مبلمان كاربردی برای هر فضایی خوب و مناسب است و می‌تواند كارایی كلی فضا را افزایش دهد. این نیمكت راحت نیز یكی از این مبلمان كاربردی است كه توسط طراح نروژی طراحی شده است.

 

 ایده‌هایی كاربردی برای زندگی امروز

 

این نیمكت چندكاره است و برای فضای نشیمن خانه‌های مدرن امروزی كه در آن هر وسیله‌ای باید كارایی مختلفی داشته باشد بسیار ایده‌آل است. اگر به طراحی لوازم داخلی علاقه مندهستید مطلب بوفه‌های چوبی با طراحی هیپنوتیزم‌كننده را می توانید بخوانید.

 

 ایده‌هایی كاربردی برای زندگی امروز

 

این نیمكت از چوب درخت بلوط ساخته شده است و بر روی سطح خارجی آن یك لایه پنبه‌ای راحت قرار گرفته است. این لایه پنبه‌ای را می‌توان تا كرد و از طریق یك دریچه در زیر نیمكت جمع كرد. اگر شما نیز ایده هایی برای طراحی مبلمان در  فضا دارید می توانید آنها را در ایده های شما با دوستان چیدانه در میان بگذارید و از نظرات آنها نیز استفاده کنید.

 

 ایده‌هایی كاربردی برای زندگی امروز

 

در این حالت، همانطور كه درعكس می‌بینید، این بخش اضافه تبدیل به فضایی برای قرار دادن مجلات می‌شود.وقتی این دریچه از سطح نیمكت جدا می‌شود می‌توان از آن به عنوان سینی پذیرایی استفاده كرد.

هم سطح رویی نیمكت و هم محل قرارگیری مجلات از پنبه‌ای ساخته شده‌اند كه برای ساخت تشك در نروژ از آن‌ استفاده می‌شود. مواد به كار رفته در ساخت این نیمكت بسیار بادوام هستند و دارای بافت جذابی هم برای دست و هم برای چشم هستند.



موضوعات داغ


شارژ سریع موبایل