مهدی خاکپور دوشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۰

ایده های جالب، مفید و خنده دار برای قفسه کتاب در خانه، قرار داده ایم. در اینجا چند عکس از قفسه های خلاق، خنده دار، جالب و بسیار مناسب برای  خانه های مختلف و فضاهای داخلی مختلف می باشد. اگر به دنبال قفسه برای کتاب های خود هستید راه ها و ایده های جالبی را برایتان در نظر گرفته ایم.

با ایده قفسه های ما، نه تنها می توانید علاوه بر کار اصلی حمل (برای نگه داشتن چیزی یا وسایلی)، می توانید یک دکوراسیون واقعا فوق العاده و شگفت انگیز در آپارتمان خود داشته باشید. شما هم می توانید از ایده های خود برای ایجاد قفسه در خانه توسط خودتان استفاده کنید. همچنین می توانید به هر آنچه در دست دارید نگاهی بیندازید و با الهام از ایده های جالبی که در اینترنت وجود دارد قفسه زیبایی را در خانه خود ایجاد کنید. در اینجا ما برخی ایده های واقعا زیبا و غیر معمول را برایتان جمع آوری کرده ایم.

 

ایده های جالب، مفید و خنده دار برای قفسه کتاب

 

یک قفسه کتاب چرخش، قفسه کتاب خواهد بود واقعا مناسب برای یک آپارتمان کوچک، و یا فقط برای کسانی که علاقه خواندن کتاب هستند و می خواهید برای همیشه از جالب ترین و معروف را در دست دارند.

 

ایده های جالب، مفید و خنده دار برای قفسه کتاب

 

ایده فوق العاده برای قفسه کتاب یا قفسه برای برخی از مسائل دیگر، ایجاد شده از زن و شوهر از جداول قدیمی.

این ایده های غیر معمول برای قفسه زیبا به دنبال چهره خندان بر روی دیوار ایجاد می کند. بزرگ برای بلند کردن خلق و خوی و خوب برای نگهداری برخی از کتاب ها، که شما می خواهم به خواندن در بستر.

 

ایده های جالب، مفید و خنده دار برای قفسه کتاب

 

و آخرین، این ایده شگفت انگیز ترین برای یک قفسه، که من دیدم - قفسه های ایجاد شده از کتاب های قدیمی - نگاه کنید واقعا شگفت انگیز - واقعا زیبا و شگفت آور، واقعا منحصر به فرد و به نظر می رسد کاملا فوق العاده است. چنین قفسه از کتاب را نمی خواهد ؟!

 

ایده های جالب، مفید و خنده دار برای قفسه کتاب



موضوعات داغ


شارژ سریع موبایل