ندا نیک روش چهارشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰

راحتی و كاربردی بودن، ویژگی‌های كلیدی در انتخاب لباسی است كه می‌خواهید به عنوان لباس روزمره برای رفت و آمدهای متداول خودتان استفاده كنید.

در هر دهه زندگی، ست لباسی كه شما برای استفاده روزمره انتخاب می‌كنید، متفاوت است. در دهه 20 و دوران سرخوشانه دانشجویی، خانم‌های جوان به ست‌های اسپرت‌تر علاقه دارند كه دست و پای آنها را برای شیطنت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های جوانی نگیرد اما در در دهه سوم، با شاغل شدن خانم‌ها، لزوما باید سراغ ست‌های نیمه رسمی بروند تا وقار آنها در محیط كار حفظ شود.

برای همین دو ست متفاوت برای 20 ساله‌ها و30‌ ساله‌ها معرفی كردیم.
 

 خوش‌تیپی زمان نداره!
 

از تاثیر كیف و كفش چرم غافل نشوید. اصالت چرم می‌تواند به ست شما هم اصالت بدهد. برای محیط كار در روزهای سرد سال بهتر است به جای چكمه‌های پاشنه‌دار از بوتی با لژ محدود استفاده كنید كه هم با ست نیمه رسمی شما هماهنگی دارد و هم در طولانی مدت راحت است. این كوله‌پشتی چرم جایگزین خوبی برای كیف بزرگ و سنگینی است كه روزانه با خودتان جابه‌جا می‌كنید چون سلامتی شما و استخوان‌های بدنتان را به خطر نمی‌اندازد.

 

 خوش‌تیپی زمان نداره!
 

برای 30 ساله‌ها

شما به یك ست لباسی احتیاج دارید كه در ساعات طولانی و فشار كار دست و پای شما را نگیرد ولی در عین حال آراستگی و برازندگی شما را زیر سوال نبرد. برای چنین انتخابی باید تك‌تك اجزا را هوشمندانه انتخاب كنید و از شلوغ كردن ست خود بپرهیزید چون مناسب فضای كاری نیست.


 خوش‌تیپی زمان نداره!
 

مانتویی با دوخت خوب، پارچه مرغوب و شكیل كه به قول قدیمی‌ها سكه دارد. تاثیر چنین مانتویی در وزین شدن ست موثر است و مطمئن باشید به دلیل همین انتخاب دقیق، راحت و كاربردی است. طرح‌های روی مانتو سادگی قابل تحسینی دارد كه آن را شیك می‌كند و شلوغی ایجاد نمی‌كند. این مانتو یك تیر و دونشان است. تكه پایین مانتو با یك زیپ جدا می‌شود و شما می‌توانید به عنوان كت هم از آن استفاده كنید.

 

 خوش‌تیپی زمان نداره!
 

خطوط كرمی مانتو، كلید شما در انتخاب رنگ شال است. شما به رنگی احتیاج دارید كه از رنگ‌های اصلی ست یعنی قهوه‌ای و سورمه‌ای دور نباشد و چه بهتر كه در داخل ست استفاده شده باشد. آراستگی كلی ست در رعایت همین نكات ریز كلیدی است.

 

 خوش‌تیپی زمان نداره!
 

این ست بر مبنای تركیب دو رنگ قهوه‌ای و سورمه‌ای چیده شده است كه برای ست‌های نیمه رسمی بهترین انتخاب هستند. برای چنین تركیبی بهترین انتخاب شلوار جین است. انتخابی كلاسیك كه همخوانی خوبی با ست‌های نیمه رسمی و اسپرت دارد. از همان شلوار جین‌های ساده كه توصیه می‌كنیم در كمد هر خانمی وجود داشته باشد.

 

 خوش‌تیپی زمان نداره!
 

استفاده از زیورآلات در محیط كار، مرز باریكی دارد. باید انتخابی انجام بدهید كه شما را برازنده كند اما ست شما را شلوغ نكند. دو رشته سنگ با رنگ‌هایی كه با ست شما هماهنگ است مثل قهوه‌ای و سورمه‌ای بهترین انتخاب است. با اضافه كردن انگشتر، ست خود را شلوغ و آشفته نكنید.

 

 خوش‌تیپی زمان نداره!

 

حالا كه باید به جای شال یا روسری از مقنعه استفاده كنید، بهتر است همرنگ مانتوی شما باشد تا دست شما برای ست‌های مختلف كیف و كفش باز باشد.

 

 خوش‌تیپی زمان نداره!
 

خوشبختانه این روزها، مقنعه با رنگ‌های مختلف در بازار موجود است اما چه انتخابی بهتر از خاكستری كه رنگ پالتوی شماست.

 

 خوش‌تیپی زمان نداره!
 

برای 20 ساله‌ها

در روزهای خوش دانشجویی، راحتی لباس حرف اول را می‌زند اما لزوما خوش‌پوش بودن شما را زیر سوال نمی‌برد. این روزها با ورود طراحان به دنیای لباس، دست شما برای چنین انتخابی باز است. فقط باید یاد بگیرید، مهره‌ها را به درستی كنار هم بچینید.

 

 خوش‌تیپی زمان نداره!


یك پالتوی اسپرت، همان چیزی است كه شما احتیاج دارید. پالتویی با كلاه و تكه‌های پارچه رنگی انتخاب خوبی است؛ به خصوص كه رنگ اصلی پالتو خاكستری است و دست شما را برای ست كردن با رنگ‌های مختلف باز می‌گذارد. در واقع با كمی خلاقیت، با این پالتو می‌توانید چند ست جذاب خلق كنید.
 

 خوش‌تیپی زمان نداره!
 

یك بوت بنددار، كامل‌كننده ست اسپرت شماست اما‌ اگر سراغ انتخاب‌های همیشگی یعنی قهوه‌ای یا مشكی بروید، ست لباس شما این جذابیت را نخواهد داشت. پس بهتر است رنگی انتخاب كنید كه تفاوت را به ست شما می‌دهد. برای چنین گزینه‌ای زرشكی انتخاب خوبی است.

 

 خوش‌تیپی زمان نداره!


صبح‌های زود در مسیر دانشگاه هیچ چیز به اندازه یك دستكش گرم، ضروری به نظر نمی‌رسد. به جای دستكش مشكی كه انتخاب اول همه است، سراغ رنگ دیگری بروید مثلا با رنگ كیف خود ست كنید. یك كیف دوشی با بند بلند، راحتی این روزهای شما را تضمین می‌كند چون می‌توانید به صورت كج بیندازید. جسارت در انتخاب رنگی متفاوت مثل زرشكی را هم از دست ندهید.

 

 خوش‌تیپی زمان نداره!



شارژ سریع موبایل