فردین روجایی شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۵:۰۰

CES یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های الکترونیکی در دنیاست که هرساله در اواخر زمستان برگزار می‌شود و تولیدکنندگان و سازنده‌های ابزارهای الکترونیکی آخرین دستاوردهای خود را در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار می‌دهند.

 

Lenovo : یک phab pro  جدید؟

سال گذشته، شرکت Lenovo از Phab 2 Pro(ترکیب تبلت و تلفن همراه) که با فنّاوری Tango به‌صورت کامل سازگار بود پرده‌برداری کرد. آیا ما ورژن جدید آن را امسال، در این اجلاس مشاهده خواهیم کرد؟ پاسخ این سؤال تا حد زیادی وابسته به پرسش دیگری است: در حال حاضر مخاطبی برای این نوع ابزار وجود دارد؟ اگر آن‌ها در این بخش موفق نباشند، بدیهی است که این برند معروف، به این ابزار تکیه نخواهد کرد.

مدتی پیش؛ این شرکت نمونه اولیه "تلفن هوشمند/ دستبند" را ارائه داد که روی مچ دست قرار می‌گرفت. شاید ما بازگشت این ابزار را خواهیم دید؟

 

منتظر چه فناوری های جدیدی در سال 2107 باشیم؟ (2)

 

LG: در این نمایشگاه حاضر است، اما نه برای ما

شرکت  LG از اوایل آغاز CES در این نمایشگاه حضورداشته است، بنابراین شکی وجود ندارد که این شرکت کره ایی بازهم در نمایشگاه امسال شرکت خواهد کرد. سؤال اصلی در مورد آن‌ها این است که امسال چه چیزی را معرفی خواهند کرد؟ شاید آن‌ها با تلفن هوشمند جدید خود و یا احتمالاً با ساعت هوشمند خود در این نمایشگاه حاضر شوند. در بهترین حالت، ممکن است که ما G Flex  جدید را در این نمایشگاه مشاهده کنیم.

دیگر محصولات شرکت LG شامل محصولات خانگی چون: ماشین لباس‌شوئی و تلویزیون و دیگر تجهیزات جانبی و محصولات صوتی ممکن است که در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گیرد.

 

منتظر چه فناوری های جدیدی در سال 2107 باشیم؟ (2)

 

Qualcomm: سخت‌افزار جدید که قوی و قوی‌تر شده است

Qualcomm یکی شناخته‌ترین تولیدکنندگان پردازنده، در دنیا است. در نمایشگاه امسال، یکی از تعداد پرچم‌داران خوب آن‌ها Snapdragon 820 است که دو شرکت بزرگSamsung  و Huawei  از این پردازنده، البته در تولیدات ورژن اروپایی خود استفاده کرده‌اند.

 

منتظر چه فناوری های جدیدی در سال 2107 باشیم؟ (2)

 

ZTE: پوشیده در رمز و راز

ما می‌دانیم که شرکت ZTE رقابت خود را با دیگر شرکت‌ها در این نمایشگاه آغاز کرده است. آن‌ها افرادی را برای حضور در این نمایشگاه فرستاده‌اند که تمام مخارج سفر و هزینه‌ی اقامت آن‌ها را پرداخت می‌کنند. این‌ها مدارک واقعی هستند که ما در رابطه با این موضوع می‌دانستیم! اما چه چیزی را می‌توانیم از این تولیدکننده، در این نمایشگاه، انتظار داشته باشیم؟

ممکن است که آن‌ها تلفن هوشمند خود را معرفی کنند، همچنین امکان زیادی وجود دارد که این شرکت با تجهیزات جانبی مختلف در این نمایشگاه حاضر شود.

البته، دیگر تولیدکنندگان از قبیل سامسونگ و سونی  در این نمایشگاه حاضر هستند اما بعید است که آن‌ها چیز خاصی را در این نمایشگاه معرفی کنند. در مورد Huawei  و دیگر تولیدکنندگان چه می‌توان گفت؟ پاسخ به این پرسش را فقط می‌توان در آینده بیان کرد. چندین ویژگی جدید برای خودروها نیز می‌تواند در این نمایشگاه توسط تولیدکنندگان مختلف نمایش داده شوند.

دیدن چه چیزی در این نمایشگاه را آرزو می‌کنید؟ آیا فکر می‌کنید که در این نمایشگاه ابزار هیجان‌انگیزی نمایش داده شود؟

 

منتظر چه فناوری های جدیدی در سال 2107 باشیم؟ (2)



شارژ سریع موبایل