سارا قاسمی شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰

مرورگرها برنامه های کامپیوتری کاربردی هستند که از آنها برای مرور صفحات وب استفاده می کنیم. مرورگرها انواع متنوعی دارند و در نسخه های مختلف به کاربران ارائه می شوند.

در این مطلب در خصوص مرورگر فایرفاکس صحبت خواهیم نمود. هنگامی که مرورگری توسط شرکت به روز رسانی می شود و تغییرات جدیدی را در مرورگر اعمال می نماید، خروجی را تحت نسخه خاصی به کاربران خود ارائه می نماید.

کاربرانی که در گذشته در حال استفاده از مرورگر بودند، پیغامی مبنی بر به روزرسانی مرورگر دریافت نموده و در صورت تمایل می توانند مرورگر را به روز رسانی نمایند.

اما در این بین کاربرانی هستند که بنا به دلایلی، تمایلی به آپدیت مرورگر خود ندارند. در این مطلب روش غیرفعال نمودن آپدیت اتوماتیک مرورگر فایرفاکس را با هم خواهیم آموخت. لطفاً مراحل زیر را انجام دهید:

1. مرورگر Firefox را باز نموده و از منوی Tools گزینه Options را انتخاب نمایید.

 

روش غیرفعال نمودن به روز رسانی اتوماتیک در مرورگر Mozilla Firefox

 

2. پنجره Options در تب جدید باز خواهد شد. در منوی سمت چپ گزینه Advanced را انتخاب نمایید.

 

روش غیرفعال نمودن به روز رسانی اتوماتیک در مرورگر Mozilla Firefox

 

3. از منوی بالای صفحه Advanced گزینه Updates را انتخاب کنید.

 

روش غیرفعال نمودن به روز رسانی اتوماتیک در مرورگر Mozilla Firefox

 

4. در بخش updates گزینه Never Check for updates(not recommended: security risk)   را انتخاب نمایید و سپس تب Options را ببندید.

توجه: جهت حفظ موارد امنیتی بهتر است تا به روزرسانی مرورگر های شما همواره فعال باشند تا چنانچه بسته امنیتی جدید در نسخه های جدید مرورگر اضافه شد، بصورت اتوماتیک با اتصال به اینترنت مرورگر شما این بسته را درسافت نموده و در مرورگر فعال نماید.



شارژ سریع موبایل