سارا قاسمی يكشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰

این تصویر فوق العاده، می تواند شگفت انگیزترین و سخت ترین پازل جهان شود! در این تصویر نزدیك به 300 مرغ آبی، درنا، مرغابی، اردك و پرندگان دیگر مشاهده می گردد. عكاس كلرادویی با نام Dale Erickson  این عكس را در سال 2014 در پناهگاه ملی حیات وحش نیو مكزیكو انداخته است.

در این تصویر پرندگان در حال مهاجرت سالانه خود هستند كه عكاس آنها را با انداختن غذا و دانه فریفته است. وی پس از بازنشستگی خود كه 12 سال از آن می گذرد، هر سال برای دیدن این پرندگان زیبا به آن نقطه مسافرت می كند. وی می گوید: «من بسیار به طبیعت و پرندگان علاقمند هستم و همواره دوست دارم كه در طبیعت باشم

اریکسون روی سطح شیب دار مزرعه ذرت ایستاده بود و خورشید پشت سر اون بود که ناگهان هزاران پرنده را در فاصله 100 متری خود در آسمان مشاهده کرد.

ناگهان، عقابی در بالای سر او با صدای بسیار بلندی شروع به پرواز نمود. اریکسون می گوید: «من قبلاً چیزی مشابه این صحنه اصلاً ندیده بودم و مطممئنم دیگر هرگز چنین منظره ای را نخواهم دید.»

او در آن هنگام شروع به عکس گرفتن از پرندگان کرد و دوست نداشت که هیچ لحظه ای را از دست بدهد. اریکسون از پرواز و پراکنده شدن پرندگان پشت سر هم عکس گرفت. وی با دوربین canon خود، ده ها عكس از پرندگانی که دوتایی پرواز می کردند گرفت. سرعت پرواز بالای پرندگان و سرعت بالای عكاس باعث شده تا پس زمینه طلایی رنگ و تار بسیار زیبایی در عكس ها تولید شود و تصویر نهایی كه مشاهده می نمایید بسیار زیبا و هنری شده است.

تصویری كه اریكسون از پرندگان گرفت در سال 2016 جزء 100 عكس برتر عكاسی بود و جایزه آن را دریافت نمود. اریكسون به فكر این است كه تصویر گرفته شده را به یك پازل سخت تبدیل نماید.



شارژ سریع موبایل