امین شجاعی دوشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰

سفر همیشه یکی از بهترین راه های تفریح و کسب تجربه بوده است. روش های بسیاری برای سفر وجود دارد و افراد بسیاری هر سال با صرف وقت یا هزینه سعی می کنند از نقاط جدیدی در جهان دیدن کنند. بعضی با هزینه بسیار کم و امکانات معمولی مسافرت می کنند و بعضی در طول مسیر خود سعی می کنند در بهترین هتل ها اقامت داشته باشند.

با این که می توان در طول سفر در مکان هایی ارزان تر زمان را سپری کرد، افرادی هستند که می خواهند بهترین تجربه مسافرتی را به دست آورند و به همین خاطر هزینه بسیاری را صرف اقامت در هتل ها می کنند. بررسی های انجام شده نشان می دهد که افراد بسیاری حاضر هستند تا هزینه سنگینی را صرف اقامت در بهترین هتل های یک منطقه کنند. این موضوع باعث شده است تا قیمت هتل های تعدادی از پرطرفدارین مناطق گردشگری جهان به شدت افزایش یابد.

نگاه داریم به تعدادی از معروف ترین شهرهای گردشگری جهان با گران ترین هتل ها، بر اساس قیمت متوسط یک اتاق برای هر شب اقامت.


Oahu, Hawaii, U.S

قیمت: 440 دلار

یکی از معروف ترین مناطق گردشگری آمریکا جزایر هاوایی این کشور است. هتل های این جزایر درسال های اخیر با توجه به تعداد زیاد طرافداران با افزایش قیمتی نزدیک به 30 درصد مواجه شده اند که آن ها را در میان گران ترین ها قرار می دهد.

 

این شهرها گران ترین هتل‌ های جهان را دارند

 

St John, U.S. Virgin Islands

قیمت: 444 دلار

یکی دیگر از جزایر معروف آمریکا که توانسته با در اختیار داشتن تعدادی از بهترین هتل های جهان در میان پرطرفدارترین مناطق گردشگری قرار گیرد. قیمت هر شب اقامت در یک هتل ایمن جزیره برابر با 444 دلار است.

 

این شهرها گران ترین هتل‌ های جهان را دارند

 

Manalapan, Florida, U.S

قیمت: 448 دلار

این منطقه از فلوریدا در سال های اخیر با افزایش قیمت چندانی مواجه نشده است، اما این موضوع در حالی است که قیمت هتل های آن در حالت عادی بالاتر از حد معمول بوده است. یکی از معروف ترین هتل های این منطقه هتلی 5 ستاره 5 الماسی است که توانسته جایگاه خود را در میان بهترین های جهان حفظ کند.

 

این شهرها گران ترین هتل‌ های جهان را دارند

 

Soufriere, St Lucia

قیمت: 448 دلار

جزایر تفریحی و توریستی در میان پرطرفدارترین مناطق گردشگری جهان قرار دارند و به همین خاطر هتل های لوکس و گران قیمت بسیاری در آن ها ساخته شده است. هتل های این منطقه با اینکه امکانات بسیاری را به مهمانان خود ارایه می دهند در سال های اخیر با کاهش قیمت رو به رو شده اند.

 

این شهرها گران ترین هتل‌ های جهان را دارند

 

Mahe, Seychelles

قیمت: 448 دلار

با افزایش قیمتی برابر با بیش از 35 درصد هتل های این منطقه توانسته اند در سال های اخیر به سود بسیار قابل توجهی دست یابند. افرادی که به این منطقه سفر می کنند بیشتر با هدف گشت و گذار در طبیعت و بازدید از نقاط منحصر به فرد این منطقه به سفر آمده اند اما حاضرند تا هزینه بسیاری را هم برای اقامت در هتل های لوکس متحمل شوند.

 

این شهرها گران ترین هتل‌ های جهان را دارند

 

Wailea (Maui), Hawaii, U.S

قیمت: 470 دلار

یکی دیگر از جزایر هاوایی آمریکا که با بیش از 30 درصد افزایش قیمت مواجه بوده است. به نظر می رسد که بسیاری از مناطق گردشگری هرچقدر هم قیمتشان را افزایش بدهند بازهم افراد بسیاری را جذب می کنند.

 

این شهرها گران ترین هتل‌ های جهان را دارند

 

West End, Anguilla

قیمت: 449 دلار

یک شب اقامت در هتل های این منطقه یعنی هزینه ای برابر با بیش از 450 دلار. توجه داشته باشید که این قیمت متوسط است و شما در صورتی که بخواهید در بهترین هتل های این منطقه شب را سپری کنید باید نزدیک به 700 دلار هزینه کنید.

 

این شهرها گران ترین هتل‌ های جهان را دارند

 

Bora Bora, French Polynesia

قیمت: 799 دلار

یکی از گران ترین مناطق گردشگری جهان که تعدادی از بهترین و زیباترین هتل ها را در اختیار دارد. هتل های این منطه با توجه به ساخت منحصر به فردشان و امکانات بی نظیری که ارایه می دهند به صورت متوسط هزینه ای برابر با 799 دلار برای مسافران به همراه دارند.

 

این شهرها گران ترین هتل‌ های جهان را دارند



شارژ سریع موبایل